Hunger Games: Síla vzdoru (Suzanne Collins)

By 14:17

 Anotace: Jmenuji se Katniss Everdeenová. Proč nejsem mrtvá? Měla bych být. Proti všem očekáváním, přežila Katniss hladové hry dvakrát, ale ani poté nemá klid. V zemi Panem vypuklo postání. Kapitol je naštvaný a chce pomstu. Kdo by měl za nepokoje zaplatit? Katniss. A co je nejhorší? Prezident Snow dal jasně najevo, že v bezpečí není vůbec nikdo… Bude připravovaná revoluce v čele s Katniss úspěšná? Cena může být hodně vysoká...






__________________________________


Můj názor: Tento článek už mám hodně dlouho napsaný.Psala jsem ho v den, kdy jsem tuto knihu dočetla.Musela jsem všechny své pocity ihned sepsat, jelikož později by se mi to hodně špatně psalo. Po dočtení druhého dílu jsem si kladla hodně otázek.Kdo zemře? Co se bude dít?Zprvu jsem si nemohla předstvait jakým směrem se děj bude ubírat. Tak nějak jsem tušila, že přijde něco strašného.A ono to byla opravdu pravda.Tolik mých oblíbených postav zemřelo, že jsem měla chut' na Collinsovou křičet, proč zrovna oni.Při některých velmi reálných popisech umírajících postavách mi tekly slzy proudem (kdybych tak jen mohla zmínit jména..) Každý kdo si přečte třetí díl se emociálně "zhroutí", jinak se to ani nedá nazvat.Z části se jednalo v knize také o to koho si zvolí Katniss za přítele.Bude to Hurikán nebo Peeta?
Vidíme tady krutost války.Jak se lidé nebojí zabíjet malé děti. Bylo to pro mně ottřesné to jen číst.Tohle bylo teprve krveprolití! Líbilo se mi však, že pro vítězství byli schopni lidé udělat cokoliv, klidně obětovat vlastní život.Celý příběh působí velmi realisticky.Autorčin styl psaní zaujme.Myslím si, že třetí díl je z célé série nejlepší. Kniha neskončí Happy endem, jak je v poslední době zvykem.Na konci nečekjte větu a žili spolu št'astně až do smrti..
Autorka jistě patří mezi nejlepší spisovatele dnešní doby.Hunger games je skvělá série, která by neměla chybět v každé knihovničce.Celkový námět knih je tak neskutečně originální.Příběh ve vás zanechá ty správné pocity, jaké by měl a to už se v dnešní době stává jen zřídka.A mé hodnocení? Myslím, že jsem se rozhodla spravedlivě.
Doufám, že autorka píše nějaké další knihy a že Hunger Games to jen začíná....

Hodnocení: 100%

Natt

You Might Also Like

0 komentářů