Nástroje smrti: Město ze skla (Cassandra Clare)

By 14:59

Anotace:  Aby Clary zachránila život své matce, musí se vydat do Skleněného Města, dávného domova všech lovců stínů, přestože vstup do města bez povolení je proti Zákonu a porušení Zákona se trestá i smrtí. A aby toho nebylo málo, dozví se, že Jace ji ve městě nechce a Simona uvrhli lovci stínů do vězení, jelikož jim upír, kterému neublíží sluneční světlo, připadá krajně podezřelý. Clary postupně odhaluje další střípky z minulosti své rodiny a nalézá přitom spojence v tajemném lovci stínů Sebastiánovi. Valentýn sbírá veškeré své síly, aby jednou provždy zničil všechny lovce stínů, a jediná šance, jak ho porazit, spočívá ve spolupráci s odvěkými nepřáteli. Dokáží však podsvěťané a lovci stínů zapomenout na vzájemnou nenávist a bojovat za společnou věc? Jace si uvědomuje, jak moc je ochoten kvůli Clary riskovat. Podaří se Clary získat vládu nad svými nově objevenými schopnostmi a zachránit Skleněné Město?


                                                                            

_________________________________


Můj názor: Upozorňuji, že toto hodnocení je opravdu staré :D. Dočista jsem na něj zapomněla.  Má bezprostřední reakce po dočtení: To už Nástroje smrti končí? (Prakticky to není pravda, ale není vůbec jisté, že mladá fronta vydá další díly i v Česku).Ano je to tak.I já jsem to nevydržela a chtěla jsem se co nejdříve dozvědět jak to všechno dopadne. Potřebovala jsem vědět pravdu o Clary a Jacovi.Budou spolu? Tuto otázku jsem si stále dokola pokládala.
Tak jako u předchozích dílech vás kniha chytne a do konce už vás ani nepustí.Hltáte stránku za stránkou, dokud se všechno nedozvíte.Já, ale dostala někdy i strach tu stránku otočit.Ptala jsem se sama sebe co mě tam asi čeká? Co se tam stane? Jenže člověk nakonec neodolá.Jediné co mi docela vadilo, byly příliš zdlouhavé odstavce a v některých pasážích jsem se nudila. Čím dál jsem byla tím více přibývalo postav a rozlouskávání tajemství.
Samozřejmě nesmí chybět humor se sarkazmem.Já jsem si zamilovala Jace.Tato osoba celý příběh obohatila a když jsem viděla zmíněné jeho jméno, vždy jsem se radostně "zatetelila".Věděla jsem, že ted' se pořádně zasměji.
Cassandra nám to nechtěla vůbec usnadnit.Držela nás v napětí a v očekávání po celou dobu a pak to přišlo.Ten konec byl úžasný.Tento díl řadím jako nejlepší z celé této série.Tato kniha má všechno co by měla mít.Je v ní zahrnuto napětí, láska, dobrodružství, magie, no zkrátka úplně všechno.Cassandra dokázala vytvořit neuvěřitelně originální příběh, který stojí na stejné příčce společně s Hunger Games (můj názor).
Když ted' nad tím tak přemýšlím, jsem ráda, že další díl ještě nevyšel.Bojím se co by mě tam čekalo.Já vím, že by se tam stalo něco strašného a to především s Jacem a Clary a já to zatím nechci vědět...

Hodnocení: 99,5%

Natt

You Might Also Like

0 komentářů