Hunger Games: Vražedná pomsta (Suzanne Collins)

By 18:54 ,

Anotace: Jste hladoví po dalším strhujícím čtení? Napínavý příběh dobrodružství, útlaku a romantiky pokračuje! Katniss dosáhla vítězství v Hladových hrách aktem vzdoru proti všemocnému Kapitolu a jeho krutým pravidlům. Katniss s Peetou očekávají pomstu mocných. Překvapivé výsledky zápasu v drsné reality show však povzbudily obyvatele země Panem, aby se postavili k odporu, a v krajích se formuje odboj. Podaří se zabránit krvavému střetnutí, jehož důsledky by byly víc než hrozivé?





Můj názor: Druhý díl úspěšné trilogie Hunger Games! Jsme zpět ve Dvanáctém kraji, ale už ne ve Sloji, ale v novém domě, který dostane každý vítěz. Hry skončily a Katniss s Peetou mají od všeho pokoj, ale ne nadlouho. Přesně v půli roku - mezi dalšími hrami - se objíždějí všechny kraje, aby se na Hry jen tak nezapomnělo. A teď Katniss musí předstírat, že miluje Peetu, ale dokáže Katniss všechny přesvědčit? Jestli svůj úkol nesplní můžou v Krajích vypuknout velké nepokoje a to prezident Snow ani mírotvorci nesmí dopustit... Po turné se má stát Katniss trenérkou dalších splátců z Dvanáctého kraje, ale věci se začnou vyvíjet tak, jak to nikdo nečekal.
Po přečtení prvního dílu jsem si dala delší pauzu, než jsem se vrhla na tento díl. A musím říct, že tento díl byl lepší (sice jenom o malý kousek) než ten předchozí. V knize bylo více akce a celá kniha byla krutější. Ale také tu byla romantika mezi Peetou a Katniss. V tomto díle byl i Hurikán, který taky dokázal Katniss pořádně zamotat hlavu...
Co se týče postav tak se dozvídáme pár věcí z Haymitchovy minulosti a také to nejdůležitější - jak vyhrál Hladové hry. Také do života Katniss vstupují noví lidé. Dokáže si dívka v plamenech zachovat chladnou hlavu a pozná kdo je její přítel a kdo je nepřítel?

Hodnocení: 99,9%

Bailey

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Můj nejoblíbenější díl z celé série! Dodneška si pamatuju na ty dva "OMG momenty". Když jsem se dozvěděla, co Kapitol přichystal na Čtvrtohry a potom poslední věta! V ty dva okamžiky jsem myslela, že mě klepne! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně:)) Vůbec jsem nevěděla co si o tom mám myslet.
    Bailey

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím, ta poslední věta mě šokovala. ;)

    OdpovědětVymazat