Roztomilé malé lhářky: Nevinné (Sara Shepard)

By 12:34

Anotace:  Každý má co skrývat. Čtveřice roztomilých malých lhářek dokazuje, že stále umí pěkně zlobit. Alison DiLaurentisová zmizela, ale A. posílá vzkazy pro Arii, Emily, Hannu a Spencer pořád dál. Připomíná jim tajemství, která znala jen Alison – a to není jediná věc, která Lhářky trápí. Aria bojuje s vědomím, že kdyby něco špatně řekla, může svou rodinu rozprášit lusknutím prstu. Kromě toho si zahrává s velmi nebezpečnou, a o to neodolatelnější, novou láskou. Přesvědčte se, co se bude dít, když čtyřem roztomilým malým lhářkám začne pravda šlapat na paty.


_______________________________ 
Můj názor: Rozhodně jsem si nemohla ujít druhý díl. Byla jsem natěšená, že se tady nějaké věci vysvětlí, jenže marná sláva. Ono se to spíše ještě zkomplikovalo.
Po celém vyprávění se snažíte všechno rozluštit společně s hlavními hrdinkami.V jednu chvíli jsem si připadala jako Scherloc Holmes.Jak je možné že A ví úplně všechna jejich tajemství a je s nimi snad na každém kroku? To mi po celou dobu vrtalo v hlavě.
Tento příběh vás přímo unáší a vy ani nepostřehnete, že již máte půlku knihy zdárně za sebou.Co se mi, ale nelíbilo, je že Tobby umřel.Vždyt' tam prakticky nesehrál žádnou roli a už byl ze hry venku, s čímž jsem nebyla spokojená.
Každá kapitolka je vyprávěna z pohledu jedné z našich hrdinek.Máme tedy možnost, poznat jejich život, charaktery a lépe se vžijeme do postav. Já například mám ráda Spencer.Ta její chytrost mě stále nepřestává ohromovat.
Ten konec! Celé dny jsem přemýšlela co znamená ta malá nápověda od A, jenže stále nic nepřicházelo. Počítala jsem písmenka a různě jsem hádala nakonec jsem se však vzdala.Já osobně mám dva tipy kdo by A tak mohl být a doufám, že jsou správné.Na to si však budu muset ještě počkat. Při prvním díle jsem se hrozila, že tato série bude nekonečně nudná, tento díl mě však přesvědčil o opaku.Myslím, že autorka, nás dokáže ještě překvapit.
Má poslední výtka je k obálce. Vůbec se mi nelíbí.Absolutně k sobě neladí. Kdyby se nakladatelství trochu více snažilo, dokázalo by vytvořit něco pěkného, ale toto je hrůza.
Jediné co můžu na závěr říct, je to, že se neskutečně těším na další díl, který už vyšel.
Hodnocení: 96,5%

Natt

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Vážně se těším až se k tomu dostanu. Jednička se mi celkem líbila, i když se v ní prozatím nic nedělo. Bude mi ale trvat ještě dlouho než se dostanu k dalším dílům, jelikož si je nemůžu koupit a v knihovně nejsou. Musím tedy počkat až je přečtou lidé kolem mě a půjčí mi to, doufám že čtou rychle :D:D

    OdpovědětVymazat