Recenze: Upíří Deníky 6 - Soumrak

By 20:24

Název: Upíří deníky 6 - Soumrak
Autor: L. J. Smith
Datum vydání: 01/2011
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 360
Česká anotace: Temnota se šíří městem. Damon, který býval vždy lovcem, se sám stává kořistí - obětí zlomyslného stvoření, které dokáže ovládnout jeho vůli a které netouží pouze po Elenině krvi, ale přímo po její smrti. Starý les zabydlují podivní krvelační hmyzí tvorové a stromy ožívají vlastními zlovolnými úmysly.



Zlé Síly
Ano, ve Fell´s Church jsou zase zlé Síly, ale tentokrát jiného kalibru. Tyto jsou propracovanější, utajenější a prostě chytřejší? Dokáže Elena ubránit své přátele před těmito Silami, nebo nechá temné Síly pohltit Fell´s Church navždy?

Fakta
Ve Fell´s Church se děje něco podivného... Někdo ovládá mladé dívky, které pak dělají bláznivé věci.
Damon už není takový, jaký býval. Ovládají ho temné Síly - malach. Z Eleny je zase normální člověk při smyslech, takže už umí všechno - mluvit, číst, psát - akorát přišla o svou Sílu, Bílou Sílu. V knize se také dovíme něco o Caroline. A je tu ještě někdo - Šiniči. Je to přítel nebo je to nějaká nová nepřirozená Síla? A co se stalo se Stefanem? Opravdu odešel nebo ho někdo unesl? To všechno se pokusí zjistit Elena a její banda přátel.

Pocity a hodnocení
I když je tato kniha celkem tlustá musím napsat pocity i hodnocení dohromady...
Musím říct, že tento díl byl lepší nez ty předchozí. Bylo tu více akce a celkově byl tento námět s všelijakými obludami lepší, než kdyby se tam prali dva vygumovaní upíři. Místy mi běhal až mráz po zádech, takový jsem měla strach. Škoda, že tam těch částí nebylo víc, protože to by tu knihu přivedlo úplně do jiného žebříčku než je teď. Taky jsem nesmírně šťastná, že v knize nebyl Stefan a jeho lásečka...počkat, jednou tam byl, ale to se dalo přežít. Jednou jsem se knize dokonce i zasmála. Dostalo mě tady toto: "Kdo sakra jste?" vyptával se Matt. "Já jsem sakra Šiniči" řekl chlapec hlasitě.(je to zkrácené). Nevím sice proč, ale asi jsem se tak snažila tuto knihu co nejrychleji dočíst, že jsem z ní "padala na hubu":)) Knize dávám 3 hvězdičky.

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Fragment.


Bailey

You Might Also Like

0 komentářů