Smečka: Oběť (Andrea Cremer)

By 17:07

Anotace: Calle se podařilo přivést na stranu Hledačů Rena, který se měl stát jejím druhem a vůdcem smečky. Tím se však ocitla v nepříjemné pozici - Ren i Shay po ní touží a na tom, koho z nich si vybere, závisí jak její osobní štěstí, tak osud smečky a výsledek výprav za mocnými artefakty, které Shayovi umožní bojovat s magií Strážců a porazit nejmocnějšího z nich, Bosquea Mara. Calle nezbývá než na čas zapomenout na hlas svého srdce: začíná dobrodružný a smrtelně nebezpečný hon za zbývajícími částmi elementálního kříže, zbraně, která jako jediná může zvrátit válku ve prospěch Hledačů. Mrtvých na obou stranách přibývá, a jak se blíží závěrečná bitva, pro Callu je stále obtížnější zachovat neutralitu. To ale ještě netuší, že největší oběť je všechny teprve čeká…


~~~

Můj názor: Věděla jsem, že to v knize pro jednu moji oblíbenou (milovanou) postavu asi skončí špatně, ale přesto jsem po knize šáhla prakticky hned, jak jsem ji měla doma a nelituji, i když se moje předtucha vyplnila.
Tohle už není žádné pátrání, ale válka. Calle a jejím kamarádům se podáří najít všechny tři zbylé části elementálního kříže a tak může válka, v čele s důležitou "součástkou", Shayem ála Scionem začít. Kdo však z téhle bitvy vyvázne živý a zdravý a kdo naopak padne? A koho si nakonec Calla vybere, když o Renovi i Shayovi tvrdí, že je miluje?
I když jsem měla z knihy strach, po pár stránkách už jsem věděla, že to byla chyba. Kniha je úžasná, především její konec. U konce jsem bulela jako malé děcko. Byl úchvatný. Nečekala jsem, že by to takhle někdy mohlo skončit.
A byl ještě jeden moment, kdy jsem u knihy brečela. Bylo to, když zemřela mnou milovaná postava. To jsem myslela, že knize nedám víc jak dvě hvězdičky, ale jak už jsem psala, konec byl úchvatný.
U knihy jsem ale jen nebrečela, kniha ve mně vyvolala i emoce naprosto odlišné. V některých částech, především v těch, kdy se slova ujal Ren jsem sice také brečela, ale smíchy. Z pár hlášek, které tam padly, jsem se ještě dlouho dávala do pořádku. (To se mně už i mamka ptala, co se děje, když jsem se najednou v pokoji začala smát hrozně hlasitě, jako šílenec, a ještě hodně dlouho nemohla přestat)
A obálka? No.. Značně pokulhává, ale myslím si, že k sérii celkem dobře sedne, takže ani ta mi nijak výrazně nevadí.
A jak skončím? Asi tím, že je to výborná kniha, ale jednu věc, jednu smrt, kterou v knize vytvořila, Cremerové nikdy neodpustím! Ale i tak, já si příběh Cally zamilovala.

Hodnocení: 99,9%

Kelsí

You Might Also Like

0 komentářů