L.J. Smith: Tajný kruh- Zasvěcení

By 14:31

 Anotace: První díl nové trilogie od autorky populárních Upířích deníků! Cassie je donucena se přestěhovat ze slunné Kalifornie do ponuré Nové Anglie a stále touží po svém starém životě. A to přesto, že cítí zvláštní spřízněnost s hrozivou skupinkou teenagerů, kteří terorizují její školu. Po zasvěcení do klanu čarodějek, které už po staletí ovládají New Salem, se stává součástí Tajného kruhu, opojného a smrtelně nebezpečného zároveň.




 _______________________________

Můj názor: Tuto knihu jsem zprvu neměla v plánu číst, ale zkrátka se to nějak stalo a já si na čtečce najela první díl této série.Pro začátek můžu z klidným srdcem říct, že autorka se v téhle knize opravdu předvedla.Konečně můžeme vidět, že umí psát a to dokonce docela dobře.Oproti sérii Upíří deníky je to přímo skvělá série (Berte to prosím s nadhledem.Ti co Upíří deníky četli budou jistě vědět jak to myslím).Čekala jsem, že mě tato kniha nebude bavit, že se stane to co Upířích deníků.Knihu zaklapnu a už se na ni ani nepodívám.Jenže to se nestalo.Četla jsem a opravdu jsem se do toho vžila.Asi tak do půlky knihy se nic zvláštního nestalo.Seznamovali jsme se s hlavní hrdinkou Cassie a se zvláštními obyvateli melého městečka.Cassie je příjemná holka na rozdíl od Eleny, což je velmi dobrý začátek.
Příběh plynul opravdu rychle a děj knihy byl jednoduchý.Setkáváme se s velmi příjemnou změnou. Autorka vyměnila upíry za něco neobyčejného. Za mladé čaroděje.Nechci tady lhát a proto říkám, že to nebyla kniha ze které bych byla unešená a hned po dočtení se vrhla na další díl.Tím však nechci říct, že si ho vůbec nepřečtu.Jdem docela zvědavá jak se to bude dál vyvyjet.
A rada na závěr: S klidným svědomím dále přehlížejte Upíří deníky.Raději se zaměřte na Tajný kruh, který vás snad trochu uchvátí.Tato kniha rozhodně stojí za přečtení, takže neváhejte a klidně si ji kupte.
Já jsem se to dozvěděla teprve před nedávnem a doufám, že nejsem sama co to nevěděl :D.Producenti, kteří natáčeli The vampires diaries vytvořili seriál na motivy knihy Tajný kruh.Jakmile budu mít čas tak se na něj určitě podívám..

Hodnocení: 70%

 Natt

You Might Also Like

0 komentářů