Chvíle před koncem (Lauren Oliver)

By 22:11

Anotace: Co kdyby vám zbýval jen jeden den života? Co byste dělali? Koho byste políbili? A jak daleko byste zašli, abyste si svůj život zachránili? Samantha Kingstonová má všechno: kluka, o kterého by stála snad každá, tři úžasné nejlepší kamarádky a prostě všechno nej na střední škole Thomase Jeffersona – od nejlepšího stolu v jídelně až po nejlepší parkovací místo. Pátek 12. února by měl být jen další z řady dnů jejího perfektního života. Místo toho se ukáže, že je to den poslední… 



_________________________________

Můj názor: Samantha Kingstonová má ten nejlepší život. Má tři kamarádky báječného kluka a taky spoustu obdivovatelů. Ale stačí to, aby měla šťastný život? V pátek 12.února zažije svůj poslední den a zažije ho sedmkrát. Dokáže si uvědomit, co všechno dělala špatně a dokáže to nějak změnit?
Co byste dělali vy, kdybyste zemřeli a další den se probudili a věděli jste, že toto je váš poslední den? Když se nad tím tak zamyslím, tak nevím, co mám psát:). Vůbec si to nedokážu představit, proto mě kniha tímto zaujala. A ještě abych ten den prožila sedmkrát.
Sam se mi zdála docela rozmazlená, ale měnila se...když si přečtete začátek a konec knihy je tam vidět ten rozdíl. Ze začátku jsem neměla Sam ráda, byla rozmazlená a chovala se, jako by jí mělo všechno patřit. Postupně se měnila a začala si uvědomovat, co je doopravdy důležité. I já jsem začala přemýšlet (je to divné, já vím) nad životem a všem co se života týká. Ne, že bych se hned letěla někomu omluvit za to, co jsem mu řekla nebo udělala, ale pokusila se na to podívat z pohledu té dotyčné osoby...
Ke konci knihy mi ukápla i slza, protože jsem pořád doufala, že to autorka Sam neudělá, ale bohužel...Možná příští rok, ale spíš ne.
Obálka knihy je pěkná a zajímavá, ale abych pravdu řekla originál se mi líbí více.
Hodnocení: 99,5%
Bailey

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Tak na tuto knihu už si dělám hodně dlouho zálusk - nadchl mě jak příběh, tak naprosto kouzelná (a přitom jistým způsobem strašidelná) obálka. Také jsem ráda, že to bylo pátek 12. a ne 13. - zavánělo by to totiž pořádným klišé.
    Jak si tak tedy čtu tvou recenzi i hodnocení, na knihu se těším ještě víc :).

    OdpovědětVymazat