Knihy za únor - Bailey

By 23:55

Za tento měsíc jsem si koupila čtyři knihy a vyhrála jsem jeden recenzák.


INKOUSTOVÉ SRDCE
INKOUSTOVÁ KREV
INKOUSTOVÁ SMRT

Tyto knihy jsem si koupila, když byla na bux.cz sleva. Líbily se mi anotace knih a taky obálky vypadají zajímavě. A taky jsou pěkně tlusté... Tak doufám, že mě knihy budou bavit:))

 



Les rukou a zubů

Tuto knihu jsem si vybrala hlavně kvůli obálce, která se mi moc líbí.... V knize najdete na každé stránce malou větvičku a na začátku každé kapitoly něco podobného(neumím to popsat:)) a je to úplně úžasné.

A ptáte se, kde mám ten recenzák? U CooBoo jsem vyhrála recenzní výtisk knihy Monster High 2, která bohužel ještě nedorazila. Doufám, že dojde co nejdříve...Hodně se na tuto knihu těším:))

Toto byly knihy za měsíc únor... Příště možná udělám nějaké video, ale nic neslibuju:D.

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Tobě ještě MH2 nedošla? Já už ji mám několik týdnů, zkusila jsi jim napsat, kde to vázne?
    Já se zase na druhou stranu potýkám s tím, že nemám čas si ji přečíst. :)
    A otázka, už jsi četla Les rukou a zubů? Jestli jo, je to dobrá kniha? Já nevím, jestli si ji mám koupit, ta obálka mě k tomu láká, ale nejsem si jistá. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Les rukou a zubů je fajn kniha, čtení si užiješ :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem Les četla:)) Je to zajímavá kniha, jen mě tam štvala hlavní hrdinka, ale to je asi můj osobní problém. Každopádně, moje hodnocení si můžeš přečíst tady na blogu v rubrice Hodnocení:)))
    Kelsí

    OdpovědětVymazat