Knihy za měsíc únor - Natt

By 16:14

Pokud jste už viděli článek od Kelsí , mohli jste si všimnou, že i ona začala dělat videa, akorát kapku jinak.Podle mě jsou lepší články, takže jsem se tohoto nápadu prozatím nezúčastnila (jedním z důvodů je i to, že nejsem nějak technický typ a s počítačem nemáme zrovna dobrý vztah :D ).No, ale uvidíme jak se příští měsíc rozhodnu.No to jen tak na úvod mé zdůvodnění, proč jste u mě tento měsíc našli článek.
Ještě jedna novinka se tu objeví a já bych se o ní měla asi zmínit.Původně to mělo být ve videích, ale já jsem se tohoto nápadu chytla, takže se to objeví i tady. U každé knihy či série bude i fotka s částí nějaké kapitoly (většinou první) Cílem toho je, aby čtenář věděl jak to v knize vypadá (např. Jaká je tam velikost písma, jak jsou rozděleny kapitoly) a třeba aby ho tento kratičký úryvek navnadil na přečtení knihy…J

Jak si můžete všimnout mám jen čtyři knihy.Ale pozor! Ani jedna není recenzák, což je u mě velmi divné..Takže jdeme pěkně od začátku..

Zemětřas (Cherie Priestová)
Po této knize jsem už dlouho pokukovala.Zaujala mě jak svou   obálku,tak i obsahem.Dlouho jsem nepřemýšlela a při jedné příležitosti jsem si ji koupila.Když se mi dostala do rukou, musím  říct, že jsem ji čekala vzhledově úplně jinak.Zatím jsem ji nečetla, ale už se na ni chystám.Věřím, že mě nezklame a co jsem tak slyšela bude i pokračování, takže jsem si zas nedala.No jo hold jsem si zas musela koupit první díl série…:D















Inkoustové srdce, Inkoustová krev, Inkoustová smrt (Cornelia Funkeová)
Tuto sérii jsem si  koupila v akci na buxu.cz. Všechny tři knihy mě vyšli jen na 400 korun a tak jsem měla strašnou radost, když jsem je uviděla.A ptáte se proč? :D Víte když jsem je viděla byla jsem opravdu ohromená.Tak tlusté knihy, jsem v životě neviděla (no až na Podzemí) a za tak skvělou cenu, no to se prostě vyplatilo si je objednat.Líbí se mi strašně bílé stránky.V dnešní době je už vídáme málokdy.Ještě jsem je nečetla a ani nevím, kdy se k nim dostanu.Zatím mi v poličce leží osm nepřečtených knih, které už na mě čekají…J

























You Might Also Like

0 komentářů