Čísla: Na útěku (Rachel Wardová)

By 19:20

Anotace: Jem už od malička vidí v očích lidí čísla. Co ta čísla vlastně znamenají, pochopí v den matčiny smrti – jsou to data, dny, kdy lidé, kterým se dívá do očí, zemřou.Život je pro Jem těžký, dokud nepotká kluka, kterému říkají Spider. Svět je náhle mnohem krásnější. Ale cestou do Londýna Jem pozná, že se blíží veliké neštěstí, které navždy otřese jejich životy…Od chvíle, kdy zemřela její matka, Jem věděla o číslech. Věděla o nich už mnohem dřív, vlastně odmalička. Když se podívala někomu do očí, registrovala v nich číslo. Ale jeho význam zjistila v den, kdy její matka zemřela na předávkování drogami. Číslo znamenalo datum úmrtí. Jem prožívala těžké dětství. Stěhovala se od jedné pěstounky k druhé a všude si připadala jako cizinec. Nejraději se toulala sama a tak tomu bylo i v okamžiku, kdy potkává kluka, jemuž přezdívají Pavouk. Náhodné setkání jí změní život. Nachází někoho opravdu blízkého a svět se rázem stává snesitelnější. Společně se potulují kolem jednoho z londýnských kanálů, klábosí o všem možném a pomalu se sbližují. Na jednom z výletů do města se stanou svědky tragického neštěstí, které Jem předem předpoví. Oni sami katastrofě uniknou, ale ta je jen začátkem událostí, které navždy otřesou jejich životy.

______________________________
Moje hodnocení: Čísla jsem si objednala z beletrie.eu především na doporučení Natt, které se tato kniha hodně líbila. A jelikož s Natt mám skoro stejný vkus, tak jsem neváhala.
Kniha na mě na poličce čekala docela dlouho, ale dočkala se, až když jsem na nějaký takový příběh měla chuť. Bylo to o našich jarních prázdninách, takže mi nebránila škola a já knihu měla přečtenou během dvou dní. Bylo by to i za den, jenže..
Hodně dlouho mi trvalo, než jsem se do knihy pořádně začetla, protože to množství nadávek mě pořádně odrazovalo. Nakonec jsem to nějak skousla a můžu říct, že jsem za to ráda.
Skoro do poloviny jsem si říkala, co na tom Natt viděla a jak mohla téhle knize dát 4 hvězdičky. Když jsem se ale "prokousala" ke konci, bylo mi to jasné. Nečekala jsem takový konec a už vůbec jsem nečekala, že budu mít takovou chuť se hned začíst do dalšího dílu.
Na konci jsem zjistila, že za nepříliš působivém začátku se skrývá úžasný příběh. Když jsem byla skoro na poslední stránce, říkala jsem si, že to autorka nemůže myslet vážně a z očí se mi začali hrnout slzy. A na tohle jsem na začátku ani nepomyslela. I když se jí přihzpůsobení hovorového mluvení příliš nevyvdl bych tuhle knihu doporučila s tím, že na něco si holt bude muset zvyknout. Já téhle koupy rozhodně nelituji a těším se, až si koupím i díl druhý, protože konec mě vážně hodně navnadil.
Na mém hodnocení jsem musela právě kvůli konci hodně přidat, jen se sami podívejte (na začátku jsem pomýšlela tak na 2 hvězdičky).

Hodnocení: 78%

Kelsí

You Might Also Like

0 komentářů