Roztomilé malé lhářky - Nevinné (Sara Shepardová)

By 14:54

Anotace: Každý má co skrývat. Čtveřice roztomilých malých lhářek dokazuje, že stále umí pěkně zlobit. Alison DiLaurentisová zmizela, ale A. posílá vzkazy pro Arii, Emily, Hannu a Spencer pořád dál. Připomíná jim tajemství, která znala jen Alison – a to není jediná věc, která Lhářky trápí. Aria bojuje s vědomím, že kdyby něco špatně řekla, může svou rodinu rozprášit lusknutím prstu. Kromě toho si zahrává s velmi nebezpečnou, a o to neodolatelnější, novou láskou. Přesvědčte se, co se bude dít, když čtyřem roztomilým malým lhářkám začne pravda šlapat na paty.


_________________________________


Můj názor: Hned, jakmile se mi dostala tahle kniha do ruky jsem se do ní pustila. Byla jsem celá v očekávání a doufala, že se nějaké věci vyjasní. Naneštěstí se nic nevyjasnilo a všechno se ještě víc zamotalo.
Společně s knihou jsem se snažila přijít na to, kdo je A. a jak by se mohl dozvědět všechna tajemství. Musím se přiznat, že pár tipů mám, ale nevkládám do nich nijak velké naděje.
Knihu jsem přečetla za dva dny a přestávky ve čtení jsem dělala jen z povinnosti. Kniha mě opět jako první díl neskutečně vtáhla do děje a já chamtivě otáčela dál a dál. Když jsem došla nakonec, byla jsem hodně rozčílená. Nemohla jsem strávit, že knihu autorka 'uťala' právě tady. A i když nám nakonec dala malou nápovědu, já jsem ji ještě teď nerozluštila a vůbec netuším, co by mohla znamenat. Každý den se nad tím pozastavuji, ale pořád ještě žádný nápad, co by to mohlo znamenat, nepřišel.
Opět je tady každá kapitola z pohledu jedné z dívek. Já osobně mám nejraději pohledy Arie a Spencer. I když, každá z holek má velice zajímavý životní příběh. Občas jsem se musela nad něčím pozastavit, protože jsem nemohla některým věcem uvěřit. Například příběhu o Tobbym. Nejzvláštnější ale je, že i když jsem Tobbyho neměla nijak v lásce, nejvíce z celé knihy mě popudila právě jeho smrt. Už jsem opravdu velice natěšená na další díl a jsem ráda, že vychází tak brzy. Opravdu, už se nemůžu dočkat!
Je tu ale ještě jedna věc, která stojí za zmínku. A tou je obálka. Ano, já chápu, že na další filmové obálky nemají získaná práva, ale i přes to si myslím, že obálka by šla navrhnout líp. Kdybych nevěděla, o co se jedná, knihu bych v knihkupectví bez zavadění oka přešla.
Hodnocení: 97%

Kelsí

You Might Also Like

0 komentářů