Pokrevní pouta (Richelle Mead)

By 11:38

Anotace: Vampýrské akademie pokračuje! Mladá královna Lissa Dragomirová si netradiční politikou nadělala u morojského dvora spoustu nepřátel, kteří by ji rádi odstranili. Je ale velmi dobře střežena, a tak se spiklenci zaměří na její nevlastní sestru Jill. Vědí totiž, že kdyby Jill zabili, Lissa by musela odstoupit a přenechat trůn někomu, kdo má alespoň jednoho žijícího příbuzného. Po brutálním útoku na Jill se Morojové a dhampýři rozhodnout uklidit Jill někam do bezpečí. Kam ale? Po dlouhém zvažování dojdou k závěru, že mladou vampýrku by jistě nikdo nehledal ve světě lidí.Jill má doprovázet a strážit alchymistka Sydney Sageová. Obě dívky se zapíší na lidskou školu, kterou navštěvují i Adrian Ivaškov a Eddie Castile. Kamarádi zpočátku řeší běžné problémy spojené se studiem na lidské škole, ale brzy začnou zjišťovat, že na téhle škole nejsou jediní, kdo potřebuje k životu krev…

______________________________
Můj názor: Původně jsem si Pokrevní pouta nechtěla kupovat a taky že ne.Na jedné stránce jsem je našla jako e-book a tak jsem si ji stáhla do své zbrusu nové čtečky a byla to snad první knížka, kterou jsem v ní četla.A musím říct, že jsem začala opravdu pěkně.
Hlavní hrdinka je tady Sydney.Pravý opak Rose.Sydney je opravdu klidná a každou větu nebo věc si musí dvakrát rozmýšlet.Vidíme tady úplně dva odlišné charaktery.Mohly jsme také více poznat Adriana a já jsem si ho jako jedinou postavu v knize oblíbila.Knihu zpestřil svým humorem a svými sarkastickými poznámkami, které nejde jen tak přejít.Na chvíli jsme opustili školu Svatého Vladimíra, ale navštívili jsme Palm Spring v kalifornii.A pro mě to byla příjemná změna.
Byla jsem zvědavá jak bude vypadat spin-off série VA a nakonec jsem byla mile překvapena.Pokrevní pouta mě opravdu bavili.Nečekejte nějaké velké útoky strigojů.Jde tady o něco naprosto jiného.Mead vás dokáže natolik zmást s pachateli, že si nejste po celou dobu jistí kdo je kdo.Na první pohled milý kluk se stane tím špatným.
Kniha se čte opravdu lehce a je velmi čtivá.Při čtení jsem se snad ani nezastavila a tak jsem ji měla přečtenou za necelý den, což byl můj rekord.
Závěr knihy byl typický pro Richelle.Nechá vás napnuté až do úplného konce a poslední věta mi dočista vyrazila dech a já jsem měla v tu chvíli chuť začít křičet a nemohla jsem uvěřit, že to tady autorka ukončila.
Původní vzhled obálky se mi nelíbil, zvláště ten nadpis.Ještěže to na poslední chvíli změnili.Rozhodně se těším na druhý díl a jsem zvědavá, čím nás autorka překvapí.

Hodnoceni: 97%


Natt

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Také se tedle knihy bojim.dnes sem si ji koupila tak jsem zvedava ale tvoje recenze zni dobre

    OdpovědětVymazat