Pokrevní pouta (Richelle Mead)

By 18:17


Anotace: Vampýrské akademie pokračuje! Mladá královna Lissa Dragomirová si netradiční politikou nadělala u morojského dvora spoustu nepřátel, kteří by ji rádi odstranili. Je ale velmi dobře střežena, a tak se spiklenci zaměří na její nevlastní sestru Jill. Vědí totiž, že kdyby Jill zabili, Lissa by musela odstoupit a přenechat trůn někomu, kdo má alespoň jednoho žijícího příbuzného. Po brutálním útoku na Jill se Morojové a dhampýři rozhodnout uklidit Jill někam do bezpečí. Kam ale? Po dlouhém zvažování dojdou k závěru, že mladou vampýrku by jistě nikdo nehledal ve světě lidí.
Jill má doprovázet a strážit alchymistka Sydney Sageová. Obě dívky se zapíší na lidskou školu, kterou navštěvují i Adrian Ivaškov a Eddie Castile. Kamarádi zpočátku řeší běžné problémy spojené se studiem na lidské škole, ale brzy začnou zjišťovat, že na téhle škole nejsou jediní, kdo potřebuje k životu krev…

____________________________
Můj názor: Když jsem knihu našla pod stromečkem, věděla jsem, že ji musím přečíst co nejdříve, ale na druhou stranu jsem nevěděla, co od takové spin-off série očekávat, a tak jsem šla číst knihu s odstupem. Začetla jsem se do ní opravdu rychle, ale schon kolem pololetí a navíc pár dní příjemně strávených na horách mě přinutil číst je pár kapitol za den, ale alespoň jsem byla pořád navnaděná a nezhtla jsem tak úžasnou knihu hned.
Jak už na začátku můžete zjistit, tady nebude žádná Rose, Dimitrij, Akademie sv. Vladimíra nebo strigojové. Ocitíme se v klidném městečku Palm Spring uprostřed pouště v Kalifornii. Hlavními hrdiny téhle série jsou Jill, Eddie, Sydney a Adrian se svými sarkastickými poznámkami. Ano, konečně Adrian!:D To většinou Adrian ve mě po celou dobu vyvolával záchvaty smíchu, nebo spíše, ty jeho dobře mířené poznámky. Líbilo se mi, jak se Adrian začal měnit a proto mě Mead docela hodně (tak dobře, opravdu hodně) namíchla během poslední stránky.
Ano, bude to zajímavé, ale všechno špatné dělá jen a pouze Adrianovi. I když byl Dimitrij strigojem, tak se z toho dostal. No dobře, možná jsem pouze zaujatá, ale já jsem prostě team Adrian už od začátku, tak ho přece musím hájit, no ne?:D
No, ale teď už zase ke knize.. Velice mile mě překvapila a díky poslední stránce už celá napjatá očekávám další díl.

Hodnocení: 97%

Kelsí

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Už se těším, až knížku budu číst :) zatím jsem u VA 4

    OdpovědětVymazat