Pokrevní pouta (Richelle Mead)

By 15:15


Anotace: Vampýrské akademie pokračuje! Mladá královna Lissa Dragomirová si netradiční politikou nadělala u morojského dvora spoustu nepřátel, kteří by ji rádi odstranili. Je ale velmi dobře střežena, a tak se spiklenci zaměří na její nevlastní sestru Jill. Vědí totiž, že kdyby Jill zabili, Lissa by musela odstoupit a přenechat trůn někomu, kdo má alespoň jednoho žijícího příbuzného. Po brutálním útoku na Jill se Morojové a dhampýři rozhodnout uklidit Jill někam do bezpečí. Kam ale? Po dlouhém zvažování dojdou k závěru, že mladou vampýrku by jistě nikdo nehledal ve světě lidí.
Jill má doprovázet a strážit alchymistka Sydney Sageová. Obě dívky se zapíší na lidskou školu, kterou navštěvují i Adrian Ivaškov a Eddie Castile. Kamarádi zpočátku řeší běžné problémy spojené se studiem na lidské škole, ale brzy začnou zjišťovat, že na téhle škole nejsou jediní, kdo potřebuje k životu krev…

_________________________________



Můj názor: Pokrevní pouta jsou volné pokračování Vampýrské Akademie. Myslela jsem si, že toto pokračování nebude takové, jako VA, ale to jsem se naštěstí spletla. S čistým svědomím můžu říct, že tato kniha je stejně dobrá jako ty předchozí, možná o kousek lepší:). Kniha je napsána z pohledu Sydney Sageové, což je dost zásadní rozdíl od VA. Až teď jsem si pořádně uvědomila, jak všichni berou Rose. Asi bych ji nepoznala, kdyby ji někdo neoslovil. V ten okamžik to bylo, jako potkat někoho s kým jste se neviděli už velkou spoustu let. Taky jsem ráda, že v knize bylo více o Adrianovi, protože mě vždycky dostanou ty jeho sarkastické poznámky.
A o čem je vlastně kniha? Vypráví o Jill, Sydney, Adrianovi a Eddiemu, kteří kvůli bezpečí museli odjet z královského dvora. Navštěvují střední školu, do které se snaží zapadnout. Řeší normální problémy, ale také problémy o jejich prozrazení. Kdyby totiž někdo zjistil kdo jsou, kdo ví, co by se mohlo stát.
Myslím, že většina lidí toho od této knihy očekává hodně. Musím se přiznat, já patřila mezi ně. Ještě že je na světě taková dobrá autorka knih o upírech. Je tolik knih o tomto tématu, ale jen někteří mají to nadání napsat knihu tak, aby nalákala čtenáře.
Co se týče obálky, tak ta nemá chybu. Je úplně dokonalá. Nejvíce se mi na ní líbí to písmo, ale i zbytek obálky je krásný. Ty květiny tomu dodávají úplně jiný vzhled, než by kniha jinak měla.
Jsem nesmírně ráda, že se touhle knihou můžu pyšnit. Ještě si musím dokoupit celou sérii VA a můj život bude dokonalý, teda... bude dokonalý, až budu mít další díly Pokrevních pout.:)) Doufám, že i další díly mě nadchnou jak vzhledově tak obsahově.
Hodnocení: 99,9%
Bailey

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Jéé, tak na tuto knihu se mooc těším :-) jenom napřed musím dočíst celou VA :D
    A k té Katniss: Bylo to fakt hodně necitlivé. Jak jsem psala- trošku jí chápu, ale já bych to asi neudělala.

    OdpovědětVymazat