Knihy za leden - Natt

By 20:05

 No musím přiznat, že jsem čekala, že budu mít na fotce jen dvě knihy, ale nakonec jsem se docela rozšoupla a za své peníze jsem si koupila pět knih. Po Vánocích mi došly nějak mé úspory, takže budu muset začít šetřit.Prosinec a leden byli pro mě vyrovnané měsíce.Jsem spokojená se svými novými úlovky.Hodně knih jsem si už dávno chtěla koupit.No ted' si je pěkně rozdělíme..:)

Roztomilé malé lhářky-Nevinné už mám přečtené a právě na ně chystám hodnocení.Opravdu další skvělá kniha ze skvělé série. Virus na mě ještě čeká.Zatím jsem se k němu nedostala, ale až budu mít trochu více času vrhnu se v prvé řadě na něj.Musím říct, že je to snad jediná kniha z mé sbírky, která zaujala i mou mamku.
Obě tyto knihy mají velmi podobné téma a proto jsem si je také koupila.Ještě než umřu jsem přelouskala během jednoho dne a hodnocení mi leží v rozepsaných.Tuto knihu oběvila Kelsí a když mi ji ukazovala, řekla jsem si že ji musím mít.Další na řadě je Jestli zůstanu. Na ni se už opravdu těším.

Á konečně přicházejí na řadu recenzáky.Nejdříve od Zoner Pressu.Tímto bych jim ještě jednou chtěla poděkovat.Tuláka ve stínech jsem ještě nečetla.Jelikož moc obyčejně fantasy nečtu, tak snad mě kniha překvapí a bude mě bavit.Upíří polibky-Rakve lásky jsem už přečetla a jak jste si mohli všimnout na blogu je už recenze.
Mé dvě velmi oblíbené knihy.Opravdu mě Čarodejnice z Hex Hall bavila a už se těším na další díl.Tak dlouho jsem se nezasmála.Hodnocení je už zveřejněno.Paranormálové-Zlodějka duší jsem dostala jako recenzák od Fortuny Libri a ještě bych jí chtěla jedenkrát moc poděkovat.Jsem ráda, že tato kniha mi ted' leží v knihovničce.
Poslední kniha je recenzák od fragmentu.Ještě jednou děkuji!Volný pád do Podzemí je třetí díl série Ztracený svět v Podzemí.No i když mě kniha příliš nebavila, přece si nenechám ujít další díly.A když mám možnost si je přečíst a dostat zadarmo tak proč toho nevyužít




You Might Also Like

0 komentářů