Knihy za leden - Kelsí

By 19:45

I když tenhle měsíc nebyl tak štědrý jako prosinec, přeci jenom pár knih se mi podařilo shomáždit.:))
Po Leviatanu a Ošklivých jsem toužila opravdu dlouho. Nakonec jsem se dočkala, a už se opravdu hodně těším, až se do nich pořádně začtu:)
Nevinné jsem si přála už na Vánoce, ale stejne jako Ošklivé je neměli naskladu, tak jsem si je doobědnala později. Kdo je ale zaplatil doteď netuším:D

Recenzní výtisky za tento měsíc:) Omlouvám se, ale až po dofocení jsem zjistila, že tu chybí Hladová přání. Tímto ještě jednou děkuji za poskytnutí recenzáků.
Opět knihy, po kterých jem pokukovala hodně, hodně dlouho. Když se mi nabídla možnost, tyhle knihy si pořídit, neváhala jsem:)

Za leden je to tedy osm knih, což můžu říct, že jsem po té vánoční nadílce ani nečekala. Musím se přiznat, že vůbec nestíhám číst a z knihovničky na mě pořád pokukuje cca 13 nepřečtených knih. No což, uvidíme, nějak to snad zvládnu:) Jsem zvědavá, co mi přibude za únor, ale nebojte, jedna kniha už je na cestě!:D

You Might Also Like

0 komentářů