Roztomilé malé lhářky (Sara Shepardová)

By 19:25

Anotace: Každý má co skrývat – zejména holky ze třetího ročníku střední školy – Spencer, Aria, Emily a Hanna. Spencer přebrala kluka vlastní sestře. Aria sní o učiteli angličtiny. Emily se zakoukala do té holky, co je na škole nová. A Hanna dělá hrozné věci, aby byla stále krásná. Jenže od doby, co zmizela jejich kamarádka Alison, skrývají všechny před světem jedno mnohem horší tajemství.





_________________________________


Můj názor: Aria, Spencer, Hanna a Emily. Tyto holky mají své tajemství. Dobře si je střeží pod pokličkou, jenže tajemství zná ještě někdo jiný. Záhadná/ý A. Pod touhle přezdívkou může být kdokoliv, jenže tajemství zná jenom Alison, ale ta už je přeci mrtvá. Nebo ne? Poté co Alison zemřela se holky přestaly postupně bavit, ale zdá se, že je zase někdo spojí dohromady.
Tato kniha mě velice bavila. Co jsem ji začala číst tak jsem ji nepoložila. Je to originální příběh. Teda já jsem zatím na něco podobného nenarazila. Knihy jsem si všimla díky seriálu, který se mi taky líbí. Od knihy se skoro vůbec neliší, až na pár malých drobností.
Na knize mě zaujala obálka. Jsou na ní zobrazeny hlavní herečky ze seriálu.
Ze začátku jsem byla z knihy trochu zmatená. Každá kapitola byla z pohledu někoho jiného, ale postupem času jsem si na to zvykla. Od knihy nečekejte nějakou akci, při které nebudete moci odtrhnout oči. I tak ale kniha stojí za přečtení. Jak už jsem psala je o holkách, které se snaží udržet svá tajemství.
Hodnocení: 94,5%
Bailey

You Might Also Like

0 komentářů