Roztomilé malé lhářky (Sara Shepardová)

By 14:46

Anotace: Každý má co skrývat – zejména holky ze třetího ročníku střední školy – Spencer, Aria, Emily a Hanna. Spencer přebrala kluka vlastní sestře. Aria sní o učiteli angličtiny. Emily se zakoukala do té holky, co je na škole nová. A Hanna dělá hrozné věci, aby byla stále krásná. Jenže od doby, co zmizela jejich kamarádka Alison, skrývají všechny před světem jedno mnohem horší tajemství.





_________________________________


Můj názor: Této knihy jsem si všimla především proto, že jsem viděla první tři díly seriálu, i když mi hodně dlouho trvalo než jsem si ji koupila.
Kniha se čte opravdu lehce. Zvědavost vás pohání číst dál. Stále si musíte pokládat otázku kdo je A.? Je to Mona? Jenna? A co třeba Tobby? No to ale tročku předháním. Takže teď pěkně popořádku.
Tato kniha je něčím opravdu zvláštní. Postupem se dozvídáme spoustu tajemství a příběhy našich hrdinek jsou opravdu zajímavé. Jak už jsem psala kniha není předvídatelná. Konečně si myslíte, že už víte jak se věci mají, potom, ale přetočíte stránku a jste zklamamí, že jste neměli pravdu. Podle dalších dvou dílu seriálu můžu soudit, že kniha si tuto věc spolu s opravdovým tajemnem udrží i nadále. (Slyšela jsem totiž že seriál je natočen do podrobna podle knihy) A ještě jsem na něco zapomněla. Děj je originální. Už jste někdy četli podobný příběh? Já teda ne.
Knihu zaručeně doporučuji. Nečekejte ale nějaký spád událostí. Autorka s ničím nespěchá a to nejzajímavější si nechala na konec. Když se jednou do knihy pustíte tak ji už neodložíte.(Tak to bylo totiž u mě) No je to spíše oddechové čtení.
Za zmínku určitě patří i obálka. Líbí se mi, že jsou na ní seriálové hvězdy a graficky je to opravdu pěkne udělané. Obálka se hodí k celé kníze, zvláště proto, že jsou na ní vyjadřeny ty tajemsví, dokonalost těch dívek a spostu dalších věcí. Bohužel druhý díl se nehodí obálkou k tomu prvnímu, ale s tím my nic nenaděláme. (Už mi leží v poličce! :D )
Podle toho co jsem četla se dohromady chystá 12 knih. No doufejme, že to autorka nějak nezkazí.
Hodnocení: 95%
  Natt

You Might Also Like

0 komentářů