(Povánoční) Kouzelná knihovnička - Natt

By 16:41

Uběhly už necelé dva týdny od Vánoc a je jasné že na blogu se zveřejňuje Povánoční kouzelná knihovnička.Spousta lidí ji už má ted' plnou a řeší kam dát ty další knihy.To u mě to tak není.Já jsem vůbec nemusela měnit své rozdělení knihovny a ani jsem ji nějak nepředělávala.No víte, myslela jsem si, že budu mít více knih jak Kelsí a Bailey, ale nakonec tomu tak není.Poslední roky byli pro mě Vánoce jen svátky bez školy a viděla jsem jen ty zabalené dárky.Avšak tento rok jsem pochopila jejich kouzlo.Celá rodina je pěkně pokopě a když se díváte jak se sestře, bratránkovi, babičce  a rodičům vykouzlí zářivý úsměv po rozbalení dárku od vás, cítíte se dobře.A myslím, že na mě byl tento rok podobný pohled.Sice jsem nedostala tolik knih, ale za to jsem pod stromečkem našla vše co jsem si přála.A to zejména v podobě čtečky.No ale to jsem ted' odbočila :D.Tak pojd'me se podívat jak vypadá ta moje knihovnička po Vááánocích.


Mé rozdělení je stále stejné.Naprosto nic se nezměnilo.Pro ty, kteří třeba nečetli můj minulý článek znovu to tady vypíšu:                               

1.polička: Encyklopedie
2.polička: Romány
3.polička: Fantasy 
4.polička: Série + čtečka
5.polička: Mé úplně první knihy
 
                                                 
V téhle poličce jsou především jen a jen romány.Objevily se tady nové 4 knihy, a to: Chvíle před koncem, Intriky, Roztomilé malé lhářky a Sluneční znamení (ta není moje, ale sestry, já jsem si ji jen trošku přivlasnila).
Áno.Konečně jsme došly až k fantasy.Nachází se tu pár kompletních i nedokončených sérií.Minule jsem psala, že bych si chtěla dokoupit zejména Podzemí a jak si ted' můžete všimnout, přibyl mi druhý díl.Po Vánocích mi tu přibyly tyto knihy:Město ze skla, Město z popela a Myši (Recenzní výtisky jsem tu nepsala).


Mé série, které byli v boxech.Na této poličce se nic zásadního nezměnilo.Ale pokud jste si všimly, tak mi vedle fot'áku leží čtečka.(No nemá krásný obal? :D )

Jen aby nevypadal tento článek tak krátký ukážu vám mé méně zajímavé encyklopedie :D.Možná se někdo tady najde co čte jen je.Každé Vánoce mi tady nějaká přibyde, ale letos se asi nademnou smilovali a žádnou mi nenadělili.


You Might Also Like

4 komentářů

  1. Taková pěkná knihovnička :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná knihovnička, jen mě zaráží jen 4 Potteři? :) Ta čtečka má nádherný obal, ten co leží vedle mě také :D

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji..:) Herryho mám zatím jen čtyři díly, ale v tomto roce bych si je chtěla dokoupit..:D no uvidíme jak to dopadne..:)

    OdpovědětVymazat