(Povánoční) Kouzelná knihovnička - Kelsí

By 15:13

Je po Vánocích a tak je tady další příspěvek. Knih se za tu dobu nahromadilo celkem hodně a já musela "překopat" rozdělení knih v poličkách. No a mám tu ještě jedno překvápko. Mám ještě jednu malou knihovničku, kterou jsem ale neukazovala, protože v ní nic nebylo. Až teď přišel její čas:D





1. polička: fantasy (pevná vazba)
2. polička: fantasy (měkká vazba)
3. polička: romány
4. polička: knihy, které jsou velké
5. polička: knižní začátky (Blytonová..)

*Než jsem se dobrala k tomuto rozdělení (hlavně fantasy), trvalo to opravdu dlouho, tomu věřte:D







Do první poličky nakonec zavítaly fantasy knihy v pevné vazbě. V téhle poličce mám pár oblíbených knih a hlavně se v ní nacházejí série.






Do druhé poličky nakonec doputovala také fantasy. Ovšem v měkké vazbě. Najdete tu 3 kompletní série a 2 knihy, z který jen od jedné budu kupovat pokračování. Jsou to mé oblíbené knihy, ale nejoblíbenější jsou v první poličce (TMI).






Ve třetí poličce naleznete romány. I když je zase tak často nečtu, mám i tenhle žánr knih ráda. :))






Tady jsou jen tři knihy. Jedna jsou moc vysoké a jednak jsem nevěděla, kam je zařadit. Vedle mám 2 krabičky (jedna je oříznuta), kde mám řetízky.. znáte to :D








A je to tu, ten velký okamžik :D Odtajním vám druhou část. Tamtatatáá :DD


Tato "knihovnička" stojí na té velké. Bohužel i tak už mi dochází místo:D

Úplně v horní poličce mám jen atlas, slovníky (ten německý je sestry, já se učím fráninu:D) a slovník cizích slov. Byly tam ještě pravidla, ale ty se někde zatoulala..





V druhé poličce mám taktéž fantasy, které u mě převažuje. Je to takové oddělení menších knih.



You Might Also Like

0 komentářů