(Povánoční) Kouzelná knihovnička - Bailey

By 18:59


Bohužel, Vánoce už skončily je zase škola, ale také se na většině knižních blozích zveřejňují povánoční knihovničky. Knížek jsem na Vánoce dostala hodně, ale zatím si nemusím dělat starost, kam budu dávat další. Musím vás ale upozornit, že knihy zatím nejsou nijak seřazené, ale jsou do mé knihovničky naskládány jenom tak. Doufám, že do dalšího focení bude mít moje knihovnička aspoň nějaký řád.:)

 

Toto je moje knihovnička! Jak vidíte, je tu ještě hodně místa, takže nemusím mít strach z toho, že nebudu mít v knihovničce místo.

A tady je rozdělení:

1. polička - fantasy
2. polička - romány
3. polička - upíři
4. polička - fantasy
5. polička - mix
6. polička - oblíbené dětské knihy







 

V této poličce jsou čtyři série a z toho dvě nedokončené. Určitě je to moje oblíbená polička, ale to jsou všechny.








 

V druhé poličce mám romány a jak jste si mohli všimnout, je jich tu jenom šest, ale myslím, že by se měla časem ještě rozšířit.







 


V téhle poličce jsou samí upíři. Už je plná a to mám v plánu su ještě dokoupit Upíří deníky a popřípadě Školu noci.







 


V této poličce mám další fantasy knížky. nemám je nijak seřazené, jedině mám u sebe série.






 



V páté poličce mám Tolkiena a jiné fantasy a ještě thriller Myši.







 


Z této poličky mě asi nejvíce bavila kniha Smutek sluší barbínám a Middlestone.







 




Toto je druhá část knihovničky, ve které mám slovníky, knihy půjčené z knihovny, různé atlasy a dětské knížky.

You Might Also Like

1 komentářů