Knihy za prosinec - Natt

By 18:07

Knihy, knihy a ještě jednou knihy.Přesně tady toto téma je teď na každém blogu.Všichni se chtějí pochlubit svými úlovky za měsíc prosinec.A kdo by taky nechtěl.Všude se zveřejnují fotky a videa.Byli Vánoce a jelikož letos všichni byli hodní nadělil jim ježíšek extra velkou kopu knížek.Prosinec je zkrátka velmi štědrý měsíc, a proto ho všichni milují! :D Já jsem dostala od Ježíška, dalo by se říct to co jsem si přála.Samozřejmě nějaké ty překvapení musí být.A co vy? Dostali jste všechno po čem jste toužili?No asi tu ale nejste aby jste poslouchali a četli moje kecy :D.Takže ted´ se zaměřmě na tu mou chloubu a mé potěšení...



Tak začneme pěkně popořádku..
Hlouběji do Podzemí- Tuto knihu mám jako recenzák od Fragmentu.Tomu ještě samozřejmě děkuji! Do rukou jsem ji dostala až dnes, takže jsem ještě nestihla nic přečíst.V poličce už mi také leží první díl, který jsem dostala od tety před třemi roky.

Chvíle před koncem-Tuto knihu jsem si pro změnu koupila sama na Vankovce v Brně.Mám ji už přečtenou a na blogu si už můžete přečíst hodnocení.

Město z popela-Jace ♥.No řekněte sami, taky by jste si tuto knihu nenechávali až nakonec.Ano je to další úžasná kniha ze série nástrojů smrti.Tady tuto knihu jsem dostala pod stomeček od tety.(Nejdříve mi chtěla koupit šperky ale podařilo se mi ji přemluvit)Hodnocení je už zveřejněno.

Město ze skla-I tuto knihu jsem nalezla pod stromečkem a samozřejmě od tety.I tuto knihu mám už přečtenou a stále si ji nemůžu vynachválit.Hodnocení můžete očekávat během tohoto nebo příštího týdne.

Roztomilé malé lhářky- Na tuto knihu jsem se velmi těšila a vůbec mě nezklamala.Tentokrát se nademnou smilovala Bailey a i ona mi něco nadělila na Vánoce.Hodnocení je už napsáno ale stále nezveřejněno.

Intriky-Henry ♥. Jak já jsem si ho zamilovala. Z prvu mě kniha nudila, asi jsem od ní očekávala mnohem více, ale pak jsem se přece jenom do příběhu dostala a už to jelo. Tuto knihu mi nadělila Kelsí (No jo i zázraky se dějí. Za ten celý rok jsem ji pořádně štvala :D)Hodnocení je už taky napsané, ale se zveřejněním ještě čekám, něco mi tam ještě chybí a musím ho pěkně vypilovat.

Sonea-Tentokrát je na řadě recenzní výtisk.Mám ji už dlouhou dobu rozečtenou, ale tento týden se mi nechce cosi číst.No uvidí se, možná se přece překonám a dočtu ji.Recenzák od Zoner Pressu.Ještě jednou vám děkuji!

Upíří polibky-Po několika pochvalných recenzí jsem se rozhodla o ni požádat Zoner Press.Tato kniha, mě sice ničím neokouzlila, ale jako oddechovka je skvělá.Děkuji Zoner Pressu za poskytnutí této knihy!

Myši-Thriller? Jak jsem si jen mohla koupit thriller?Vždyt´ já jsem člověk který se bojí dokonce tmy.Bohužel té anotaci se nedalo odolat, tak i tato kniha mi těď leží v knihovničce a jsem za to ráda.Hodnocení mám sepsané, ale ještě není úplně hotové.


Jak jste si mohli všimnout na předchozí fotce, tak poslední místo zaujímá tato krásná čtečka.Ježíšek mě chtěl asi udělat radost a tak mi ji překvapivě nadělil.Když jsem ji tam uviděla, mísily se ve mě dva pocity: zděšení a zárověn údiv.No víte tak trochu se vám musím přiznat.Čtečku jsem zprvu chtěla ale poté jsem změnila názor.Očekávala jsem svých 20 knih ze seznamu.Byla jsem zklamaná, ale když jsem se v ní začala prohrabávat, začala se mi líbit a jsem ráda, že mi ji rodiče koupily.Musím říct, že zas tak jsem je v minulém roce neposlouchala...:D Čtečka je značky PocketBook.Přečte mi všechny formáty a má Wifi.Přesně toto byli mé požadavky a tato čtečka vyhovuje.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Super, taky bych brala, hlavně "Chvíle před koncem", Myši a tak :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky..:) Chvíli před koncem ti rozhodně doporučuji, ostatně jako skoro všechny tyto knihy :D Jen kdyby tak nestály, hned by byl život lepší :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak gratuluji ke knížkám :) Já si koupila k Vánocům stejnou :) A měla jsem to naopak, původně jsem o čtečce nechtěla nikdy ani slyšet, pak se mi dostala do rukou a já si ji zamilovala a koupila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji..:) Já jsem si tu čtečku zamilovala! :D Je naprosto úžasná! Hlavně že mi přečte všechny formáty..:)

    OdpovědětVymazat