Knihy za prosinec - Kelsí

By 17:28

Musím říct, že prosinec byl co se týče knih hodně úrodný. Ano, Vánoce. Námi všemi očekávané. Já osobně jsem našla pod stromečkem všechno, co jsem chtěla, takže jsem z těch dárků ještě teď nadšená. No a když se podívu na tu kopku knih, které jsem za celý měsíc "nastřádala", jsem ještě šťastnější. :)) Doufám, že i vy jste pod stomečkem našli všechno, co jste si přáli. Nejen knihy :)) Ale teď už k jednotlivým knihám..



Velikost L jsem si vybrala jako dárek v Levných knihách. Tuhle knížku mi koupila sestřenka a já už se na ni hoodně moc těším!:)))
Velikost XL dostala sestra od kamarádky, ale jelikož já mám první díl, nakonec i tenhle druhý skončil u mě.
Chudobinec jsem dostala pod stromeček. Jsem ráda že jsem ho tam našla a určitě ho co nejdříve přelouskám.:))
Titanic mi dala na Vánoce Bailey. Knihu jsem si vybrala hlavně proto, že mám Titanic ráda a že jsem e o něm chtěla dozvědět i něco více..
Jezdce česem jsem také našla pod stromečkem. Bohužel jsem od nich čekala více, než mi kniha dala. Hodnocení se na blogu objeví někdy tento týden.
Čísla jsem si koupila sama. Hlavně kvůli pochvalným recenzím a už se na ně těším.:))
Prokletý dům jsem si s Bailey prohodila za Myši, protože jsem je dostala dvakrát. Stejně tak jako Bailey tuhle knihu


Muka
mi opět přinesl Ježíšek. I když první díl byl takový nijaký, rozhodně jsem na pokračování zvědavá :))
Sapphique byl také pod stromečkem a hodně od něj očekávám, tak doufám, že nezklame! 


Čarodějnice z Hex Hall byla pro mě nejočekávanější kniha prosince. A jediné, co snad můžu říci k téhle úžasné knize je: Kde je další díl? :DD
Les rukou a zubů znovu od Ježíška. Všichni si ho pochvalují, tak chci tuhle knihu taky ohodnotit..
Proroctví sester jak jinak než pod stromečkem. Skoro nikomu se tahle kniha nelíbila, ale i přes to se na ni docela těším:) V merku ji mám totiž již od července..


Křídla, Narnie i Když se pes směje jsou recenzní výtisky, takže se můžete těšit na recenze. A ještě jednou děkuji nakladatelství Fortuna Libri, Fragment a CooBoo.



Myši mám od Ježíška. Je to zase něco jiného a těším se na ně.. :))
Bod mrazu mám z Levných knih. Koupila jsem si ho sama a jsem na něj docela zvědavá.
Virus jsem si taky koupila sama. Po úžasné recenzi od Abyss jsem prostě neodolala :D




Intriky jsem dostala od Natt, ale nechávám si je až nakonec ;))
Pokrevní pouta jsem našla pod stromečkem a už se na ně hodně těším, protože Richellinin styl psaní mám ráda :))






Za tento měsíc je to ode mě všechno. A teď se pochlubte vy, copak krásného jsem našli pod stromečkem?:))

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Hééj, jako totální závist. Vážně závidím :) Ne, doufám, že si čtení užiješ, protože knihy jsou skvělé. Nějaké jsem už četla, na nějaké se teprve těším a nějaké mě asi mihnout, ale vím, že bych chtěla mít Křídla, Intriky, Myši, Muka a tak :)

    OdpovědětVymazat
  2. Čtení si určitě užiju, děkuju. Něco málo už přečtené mám:)) Ale příští měsíc tu toho bude zase málo:D
    Kelsí

    OdpovědětVymazat
  3. Blahopřeji, opravdu úžasné kousky :))) ♥ Myši jsem četla, ale hodně mě to zklamalo... nebylo to špatné, ale ten příběh mi prostě nesedl. Snad se ti bude líbit... já na to neměla povahu :D :))) asi :D

    OdpovědětVymazat
  4. Na Myši jsem hrozně zvědavá protože nic z tohoto žánru jsem ještě nečetla :DD doufám, že to přežiju a nebudu mít noční můry :DD a děkuju :))
    Kelsí

    OdpovědětVymazat