Knihy za prosinec - Bailey

By 20:38

Miluju Vánoce!!! Ano, díky nim se teď můžu pyšnit tímhle sloupečkem knížek. Pod stromeček jsem dostala všechny knížky, které jsem si přála, ale najde se i knížka, kterou jsem vůbec neočekávala. A jaká byla moje reakce, když jsem začala psát tento článek? Tolik knížek si nezasloužím! Už to tak vypadá, že budu muset být celý život hodná...:D









Dívčí parta - Tak tuto knihu jsem dostala jako recenzní výtisk od nakladatelství Alpress. Ještě jednou moc děkuji!
Upíří deníky 5: Návrat - Tuto knihu jsem taky dostala jako recenzák od nakladatelství Fragment.Ještě jednou moc děkuji!






Inkarceron a Sapphique - Tyto knihy mi doporučila Kelsí, tak doufám, že mě budou bavit a nezklamou.








Série Luxus - Tak na tuto sérii se velice těším. Hodně se mi líbí obálka a anotace byla také velice lákavá.

Luxus - Tuto knihu jsem dostala na Vánoce od Keslí.




Hunger Games - U prvního dílu jsem si přečetla pár stránek a už mě to chytlo. Rozhodla jsem se ale, že si tuto sérii přečtu až o víkendu a pořádně si ji vychutnám.




Škola noci 8: Probuzená - Doufám, že se autorky vzpamatovali a nepopisovaly každou blbost.
Akademie Evernight - Tato kniha mě celkem zaujala a řekla jsem si zkusit se má všechno a také jsem ji napsala na seznam Ježíškovi. Teď se jenom modlím, aby se z toho nevyklubala zase nějaká blbost.
 Prokletý dům -  V pořadí devátá knížka, kterou jsem našla pod stromečkem.


Proroctví sester - Tak toto je ta neočekávaná knížka. Ještě že máme s Ježíškem telepatické myšlení!

Mrazení -Nad tímhle jsem dlouho uvažovala. Nakonec zvítězila zvědavost a těj je knížka pěkně v mé poličce...






Chvíle před koncem - Hned po Hunger Games se na ni chystám...

Čarodějnice z Hex Hall - Tak toto je jedna z nejlepších knih, kterou jsem zatím četla. Jsem ráda, že patří zrovna do mé knihovničky.



Zář - Knihu jsme si koupila hlavně kvůli obálce, ale doufám, že mě obsah nezklame.

Roztomilé malé lhářky - Tak tato kniha mě taky moc bavila. Můj názor by se měl na blogu objevit koncem tohoto týdne. A málem bych zapomněla. Tuto knihu jsem dostala od Natt.


Město z kostí - Knihu mi doporučila Keslí. Bohužel jsem se k ní ještě nedostala, ale v brzké době se ji chystám přečíst.

Muka - I když mě první díl zas tak moc nezaujal, zajímá mě, jak to bude dál.





Pokrevní pouta - Na tuho knihu se hodně těším. Doufám, že bude stejně dobrá ja Vampýrská Akademie.


Prokletý maturiťák - Knihu jsem dostala od kamarádky a viděla jsem celkem dobré hodnocení.







Myši - S Kelsí jsme měli takový výměnný obchod. Já jsem jí dala Prokletý dům a ona mě Myši.










Middlestone 2 - Knížka pro děti. Jak já se na ni těším....:D












Také jsem dostala od Ježíška čtečku... Tímhle dárkem mě Ježíšek velice překvapil. Ještě jednou mu děkuju!! :D






A jaké knihy jste měli pod stromečkem vy??

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Teda tak to jsi musela být extra mega hodná, takových knih :) Já dostala sadu Letopisy Narnie, dvě Agathy Christie, kuchařku a sama jsem si koupila čtečku Pocket book :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju moc! Jinak můžu se zeptat, jak ses dostala k těm recenzním výtiskům? :-) díky moc za odpověď.. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Bastera: No...hodná jsem asi byla a budu muset být celý život:)

    Rodaw: O recenzáky jsme si napsali různým nakladatelstvím a oni se pak rozhodly, jestli nám budou recenzáky posílat nebo nebudou.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem dostala tu samou čtečku :-)

    OdpovědětVymazat