Jezdci časem (Alex Scarrow)

By 10:05

Anotace: Zahrávejte si s časem a známý svět… by se mohl změnit ve svět, jak ho neznáte.
Liam O’Connor měl zemřít v moři v roce 1912.
Maddy Carterová měla zemřít v letadle v roce 2010.
Sal Vikramová měla zemřít při požáru v roce 2026.
Ale několik okamžiků před jejich smrtí se zničehonic kdosi objevil a řekl: „Podej mi ruku…“ Jenže Liam, Maddy a Sal nejsou zachráněni. Najala je organizace, o jejíž existenci nemá nikdo ponětí, s jediným cílem – aby opravovali narušenou historii. Protože cestování časem je možné a někteří lidé by se rádi vrátili v čase a měnili minulost.
Proto existují JEZDCI ČASEM, aby nás chránili. Aby zabránili cestovatelům v čase ve zničení světa…

_________________________________

Můj názor: Když jsem na tuhle knihu pokukovala na internetu, zaujala mě a nemohla jsem se dočkat, až ji budu mít doma a budu ji číst. Bohužel.. kniha mě zklamala.
Ze začátku jsem se do ní docela začetla, ale v jednom bodě ve mně nastal nějaký zlom a já musela knihu odložit. ničím mě nezaujala a já neměla potřebu knihu číst dál. Asi po jednom dni jsem se k tomu ale dokopala a knihu dočetla. Kniha mě asi tak moc zklamala proto, že jsem na ni všude četla pochvalné recenze a hodnocení a hodně jsem se na ni těšila.
Průběh knihy je celkem poklidný a ten největší „závar“ se objeví až skoro na konci. Ale musím říct, že téma knihy mě hodně zaujalo. Jasně, cestování časem je zajímavá věc, ale já myslím takové to „pozadí“. Zatím jsem v žádné knize neviděla, že by autor použil období nacistů a Hitlera.
No a poslední bod musím věnovat obálce knihy. Ta dokáže očarovat každého a musím říct, že se hodně povedla.
A i když mě kniha moc neoslovila, určitě ji doporučuji každému přečíst. Byť třeba jen kvůli tomu tématu.
A jestli si koupím druhý díl? O tom musím ještě popřemýšlet, zatím jsem na vážkách. Spíše ale asi ne.

Hodnocení:
59%

Kelsí

You Might Also Like

0 komentářů