Intriky (Anna Godbersenová)

By 18:02

Anotace: Pravá láska. Falešní přátelé. Skandální pomluvy. Vítejte zpátky na Manhattanu v roce 1899.
Půvabné dívky v krásných šatech, které se baví až do svítání na večírcích, neodolatelní mladíci s uličnickým úsměvem a nebezpečnými úmysly. Drobné lži, temná tajemství a skandální vztahy. Takový je Manhattan roku 1899…
Jak kolují zvěsti o předčasné smrti nejzářivější newyorské hvězdy Elizabeth Hollandové, všechny oči se upírají na její nejbližší: na sestru Dianu, jedinou naději rodiny na záchranu; na Henryho Schoonmakera, živel, který Elizabeth nezkrotila; na Penelopu Hayesovou, jež se chystá přivlastnit si vše, co po její nejlepší přítelkyni zůstalo; dokonce i na Elizabethinu bývalou komornou Linu Broudovou, která pochopí, že i když jsou peníze a původ důležité, pomluvy mají mnohem větší váhu.Nic není nebezpečnější než skandál… nebo cennější než tajemství.

_________________________________


Můj názor: Na tuto knihu jsem se hodně těšila, ale po přečtení třech kapitol jsem ji zase odložila a až za tři dny jsem se odhodlala a znovu jsem se do ní pustila. Tak jako v prvním díle tak i tady je na začátku naznačeno jak příběh skončí. Myslíte si že už vás pak nic nepřekvapí, ale to se pořádně pletete. Nejdříve jsem takovýto smysl nějak nechápala, aby všechno prozradili hned na začátku, poté jsem ale musela po své zkušenosti uznat, že jen chtěli navnadit čtenáře at' čtou dál a myslím si, že se to autorce povedlo. Musím připustit, že mě kniha ze začátku ničím neuchvátila, ale to se zpravilo.
Každou kapitolu můžeme poznávat životy hned několika lidí. Pohledy se střídají. Každý si zde proto může najít  svou oblíbenou postavu. Máte rádi mrchy, které chtějí být na vrcholu slávy nebo vysoké černovlasé elegány? Nech je libo, v této knize je jich dostatek.
Je to spíše oddechový příběh. Já miluji knihy kde děj probíhá ve staré Anglii, na Manhattanu a další, proto se mi knihy vyprávěné v tomto prostředí čtou velmi dobře. Po docela nudném začátku jsem se začala chytat. Začínali scény plesů a dam v úžasných robách. Ještě ten den jsem měla knihu přečtenou. Znovu se tady objevují pomluvy, tajemství, zrada, láska, půvabné dívky a přitažliví mladíci.
To co se ale stalo na konci nikdo myslím nečekal. Tato kniha není nějak předvídatelná.
Vůbec neuškodí, když tuto knihu budete vlastnit. Někdy je docela fajn oddechnout si od vlkodlaků nebo upírů. Zasmějete se a budete si přát být jako postavy v knize, prožívat jejich někdy bezstarostný život.
Obálka se hodí k prvnímu dílu. Ty šaty, které tam bývají jsou úžasné.
Až na některé části se mi kniha líbila a už se těším na další díl. Jsem zvědavá jakými zvraty nás autorka opět překvapí.
Hodnocení: 95%
Natt

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Pěkný :) četla jsi i 1. díl? Jaký byl? Taky se mi moc líbí ty obálky - výstižné..

    OdpovědětVymazat
  2. Ano četla...Mě se tato série zatím líbí a myslím, že mě nezklame..:) určitě si první díl přečti..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se třeba tenhle díl moc nelíbil. První jsem si užila, ale tenhle mě prostě hrozně zklamal. Teda až na chvíle, kdy jsem tam měla Willa. :'(

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem Willa neměla moc v lásce takže mi to ani tak nevadilo...:) ale jak jsem psala každý si tam najde svého oblíbence...Ale pro mě byl asi také lepší první díl...:)

    OdpovědětVymazat