Hunger Games - Aréna smrti (Suzanne Collinsová)

By 19:12


Anotace: Vítězství znamená slávu a bohatství. Prohra znamená jistou smrt. Hunger games začínají... V troskách bývalé Severní Ameriky se rozkládá země Panem s nablýskaným hlavním městem Kapitolem a dvanácti okolními kraji. Kapitol jim vládne krutou a tvrdou rukou. Poslušnost si udržuje kláním Hunger games - zvrácenou televizní reality show, ve které každoročně jedna dívka a jeden chlapec z každého kraje nedobrovolně bojují o život. Šestnáctiletá Katniss chce zachránit svou sestru, která byla vylosována, a nabídne svou účast dobrovolně. Do hry o přežití se přidávají i lidskost a láska... Dokáže přežít v divočině, když se všichni snaží o to, aby nespatřila další úsvit?

_________________________________


Můj názor: Katniss žije v tom nejhorším kraji ze všech. Ve dvanáctém kraji. Žít zde je velice těžké, neboť je tady nedostatek jídla. Ale Katniss je vynalézavá, tak si dokáže poradit v každé situaci. I když je to nezákonné Katniss kvůli své sestře a matce chodí lovit zvířata do lesa... Jako každý rok tak i tento se pořádají Hladové hry. Hra spočívá v tom, že z každého Kraje vyberou dívku a chlapce a ti mezi sebou bojují o život. Katniss spolu s dalšími 23 dětmi byla  vylosována a musí se snažit ze všech sil, aby přežila.
Kniha mě dokázala zaujmout hned od začátku. Ze začátku knihy se dovídáme základní věci o Katniss, ale i později během Hladových Her se často vracíme do minulosti. Toto se mi na knize hodně líbilo. Také mě zaujalo místo, ve kterém se děj odehrával. Je to originální. Země Panem, bývalá Severní Amerika. Toto by mě v životě nenapadlo. Líbily se mi všechny postavy. Katniss mi padla do oka už od začátku a taky mě  zaujal Hurikál. Doufám, že se o něm dozvím více v druhém díle.
Obálka dokáže zaujmout hned na první pohled. Je jednoduchá a krásná. Jak už jsem zmiňovala, Kniha patří k mím nejoblíbenějším a doufám, že další díly budou stejně dobré a nebo dokonce i lepší (jestli to jde).
Hodnocení: 99,5%

Bailey

You Might Also Like

0 komentářů