Hraničářův Učeň: Rozvaliny Gorlanu (John Flanagan)

By 15:56

Anotace: První kniha fantasy série příběhů o Willovi a jeho přátelích z hradu Redmontu. Will je na svůj věk malý, ale zato je hbitý a neobyčejně bystrý. Celý život snil o tom, že se stane slavným rytířem jako otec, kterého nikdy nepoznal, ale do bojové školy na hradě Redmontu ho pro malý vzrůst nepřijmou. Místo toho se dostane do učení k Haltovi, tajemnému hraničáři, jehož záhadnou schopnost neviditelně se pohybovat lidé přičítají černé magii. Will se postupně učí používat zbraně hraničáře: luk a šípy, šedozelenou pláštěnku a houževnatého malého ponyho. Ačkoli Will nemá meč ani velkého koně, po kterých tolik toužil, zjistí, že dobrý hraničář je pro království stejně důležitý jako slavný rytíř. A když se s Haltem vydá na nebezpečnou výpravu do pustiny, aby vystopoval děsivé tvory, kteří se chystají zabít krále, zjistí nakonec, že hraničářské zbraně nejsou tak špatné…


_________________________________

Můj názor: Tuto knihu mi doporučila Kelsí a tímto jí chci poděkovat. A teď k hodnocení. Epilog knihy byl zvláštní. Bylo to jako byste otevřeli nějakou knihu na náhodné stránce a přečetli si z té knihy kapitolu. Takovým dojmem na mě epilog působil. Naštěstí jsem se nenechala odradil a prolog jsem přečetla. Ještě že tak. Pak kniha pokračovala úplně jinak. V knize se seznamujeme s Willem a jeho kamarády a jejich životem na hradě. Později se cesty kamarádů rozdělí a každý se stane učněm někde jinde. Will je učněm hraničáře Halta. Postupně se učí jak je důležité být hraničářem.
Willa jsem si hned oblíbila. Vždycky musel mít poslední slovo, což ho většinou vždycky dostalo do problému.
Na hraničářích se mi líbilo, že používali luky a nože. Nic víc. I když si o nich většina lidí myslela, že to jsou čarodějové. Taky bych se chtěla pohybovat tak, aby mě nikdo nevidět a taky bych chtěla umět střílet z luku.:)
Kniha je zábavná, ale hlavně plná všelijakého dobrodružství. Určitě si přečtu i další díly.
Hodnocení: 79%
Bailey

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Kniha je opravdu skvělá a mě se moc líbila všem snílkům doporučuji ;)

    OdpovědětVymazat