Chvíle před koncem (Lauren Oliver)

By 16:37

Anotace: Co kdyby vám zbýval jen jeden den života? Co byste dělali? Koho byste políbili? A jak daleko byste zašli, abyste si svůj život zachránili? Samantha Kingstonová má všechno: kluka, o kterého by stála snad každá, tři úžasné nejlepší kamarádky a prostě všechno nej na střední škole Thomase Jeffersona – od nejlepšího stolu v jídelně až po nejlepší parkovací místo. Pátek 12. února by měl být jen další z řady dnů jejího perfektního života. Místo toho se ukáže, že je to den poslední… 





_________________________________


Můj názor: Tato kniha mi přišla celkem zvláštní. Je to zcela ojedinělý příběh a velmi originální. Když jsem se do knihy pustila, nijak mě to nezaujalo, ale když se začalo konečně něco dít tak se to pořádně rozjelo.
Zdálo se mi divné stále prožívat jeden den dokola. Tedy aspoň jsem si to myslela, ale spletla jsem se. V ten jeden a ten samý den se pokaždé dělo něco jiného.
Hlavní hrdinkou je dokonalá, oblíbená dívka Sam. A právě té se stane to, že díky tomu vidí jak se lidé k sobě chovají a jak je život krutý, plný překážek. Bylo zvláštní číst, jak si Sam uvědomovala své chyby a zjišťovala co je na světě důležité.
Tato kniha není nijak veselá, spíše smutná. Pochmurná atmosféra tomu také nasvědčuje. Nekončí to nějak šťastně a mě například při jedné chvilce ukápla i slzička. Při čtení vám proletují hlavou otázky, které vás nutí přemýšlet o smrti, o celkovém životě a že má cenu žít a hlavně kvůli komu. Je to poučná kniha, která rozhodně není nudná či nezajímavá.
Každý si v knize najde svého oblíbence a já jsem si ho taky našla. Díky tomu že všechny lidi vidíte z mnoha úhlů a pohledů jde vám to líp. A poslední zmínka patří obálce. Musím přiznat, že více se mi líbil originál.
Ti kteří ještě nemají tuto knihu ve své knihovně, nad ničím nepřemýšlejte a kupte si ji.

Hodnocení: 99%

Natt

You Might Also Like

0 komentářů