Čarodějnice z Hex Hall (Rachel Hawkinsová)

By 15:27

Anotace: Sophie Mercerová je čarodějka. Jenže její kouzla většinou skončí katastrofou a její poslední šancí je Hex Hall, elitní nápravné zařízení pro adolescenty Prodigia, tedy pro čarodějky, kouzelníky a řádku dalších bytostí. Sophie se už během prvního dne podaří dosáhnout prvních výsledků: získá tři mocné nepřítelkyně, zakouká se do přitažlivého kouzelníka a dostane novou spolubydlící, jedinou upírku na škole. Vedle (ne)obyčejných školních starostí bude Sophie muset čelit i zlovolné síle, která začala útočit na studenty Hecate Hall…


_________________________________


Můj názor: Po dočtení knihy mi v hlavě výřili spousta otázek a poznámek. Kdy bude další díl? Přece to tady spisovatelka neskončí. Archer..No jo já mám slabost pro takovéto namyšlené hrdiny s hodně sarkastickými poznamkami..:D
Na knize se mi líbilo spousta věcí a ted' když tak nad příběhem přemýšlím nenacházím žádné zápory. Ikdyž je knihy poměrně tenká, tak se tam dělo hodně zajímavých a důležitých věcí. Děj je jednoduchý, avšak hodně čtiví a nestane se, že by se při čtení čtenář nudil.
Já miluji smysl pro humor a myslím, že když se pro jedenkrát v nějaké knize objeví, tak to ničemu neublíží a čtenáře příběh více zaujme. A tady z této knihy smysl pro humor, přímo srší a v podání Sophie je ještě lepší. No uznejte sami, běží proti vám vlkodlak a ona vykřikne "Ošklivej pejsek." Já když jsem si tady tuto hlášku přečetla, musela jsem vypadat jak blbec, protože jsem měla úsměv roztáhly od jednoho ucha až ke druhému.
No a ted' vám zmíním něco o hlavní představitelce Sophie, je čarodejnice. Její schopnosti však neumí používat a tak to většinou skončí velkou katastrofou. Po jedné takové příhodě je poslána do nápravné školy Hecate Hall. A jako správná studentka si hned první den znepřátelí tři temné čarodejnice, zamiluje se do okouzlujícího, vtipného kluka a začne se kamarádit s upírkou.
Já jsem si školu velmi pestře a krásně představila a naprosto mě okouzlila. Ale ne jenom škola. I to prostředí, školní zahrady a celý ten ostrov musí být překrásný.
Zamínku určitě stojí i obálka. Myslím, že patří mezi velmi podařené.
No to je asi tak všechno co bych chtěla říct. Ne počkat, ještě jedna věc. At' už je druhý díl...:)
Hodnocení: 98,5 %
  Natt

You Might Also Like

4 komentářů