Čarodějnice z Hex Hall (Rachel Hawkins)

By 17:55

Anotace: Sophie Mercerová je čarodějka. Jenže její kouzla většinou skončí katastrofou a její poslední šancí je Hex Hall, elitní nápravné zařízení pro adolescenty Prodigia, tedy pro čarodějky, kouzelníky a řádku dalších bytostí. Sophie se už během prvního dne podaří dosáhnout prvních výsledků: získá tři mocné nepřítelkyně, zakouká se do přitažlivého kouzelníka a dostane novou spolubydlící, jedinou upírku na škole. Vedle (ne)obyčejných školních starostí bude Sophie muset čelit i zlovolné síle, která začala útočit na studenty Hecate Hall… 
_________________________________

Můj názor: Sophie je zvláštní. Dokáže přičarovat "kamarádce" kluka nebo změnit počasí. Je čarodějnice. Se svou matkou se neustále stěhují, protože má Sophie samé problémy. Ale teď nastupuje na novou školu, Hecate Hall. Hned první den si hned znepřátelí tři temné čarodějnice, pokoj sdílí s upírkou, začíná se zamilovávat do jednoho kluka a aby toho nebylo málo vypadá to, že ji většina učitelů nemá příliš v oblibě. Sophie má prostě štěstí na nové lidi:).
Obálka knihy se mi hodně líbí. Má své kouzlo a já z ní nemůžu spustit oči. Je prostě dokonalá.
Kniha je poměrně tenká, ale odehrálo se v ní spoustu věcí. Z postav jsem si oblíbila nejvíce Sophie, ale taky je tady Archer...kluk, který je prostě okouzlující, vtipný a tak bych mohla pořád pokračovat...
Na knize se mi líbily Sophiiny hlášky a té místo, kde se kniha odehrává. Na první pohled vypadá škola odpudivě, ale když si ji oblíbíte, jste jako na nějakém zámku. Příroda kolem školy musí být taky úžasná.Ani nevíte, jak ráda bych se tam podívala.
Nevím, jak to vydržím. Už aby byl červen a já měla druhý díl v ruce a zase se začetla. Doufám ale, že kniha bude stejně dobrá nebo ještě lepší.:)

Hodnocení: 98% 

Bailey

You Might Also Like

0 komentářů