Ztracený svět v Podzemí (Roderick Gordon & Brian Williams)

By 21:35

pod


Anotace: Vydejte se na dobrodružnou cestu do tajemného PODZEMÍ. Čtrnáctiletý Will žije se svou rodinou v Londýně a spolu s otcem sdílí vášeň pro archeologické výkopy a pátrání po zmizelém světě pod zemí. Když Willův otec při objevování podzemních chodeb náhle zmizí, rozhodne se ho Will se svým kamarádem Chesterem najít. Ve sklepě jejich rodinného domu objeví tajnou chodbu a brzy se ocitnou hluboko pod zemí, kde se skrývá temné a děsivé tajemství. Tam, kde by to nikdo nečekal, existuje utajený svět, kde žijí lidé pod krutou nadvládou. Will s Chesterem jsou zatčeni a uvězněni a čeká je vyhoštění do Hlubin, odkud se ještě nikdo nikdy nevrátil. Podaří se jim uniknout zpět na Povrch? Jaká další tajemství se skrývají v PODZEMÍ? Nenechte si ujít světový bestseller, který zná již celý svět!
_________________________________


Můj názor: Na tuhle knihu jsem slyšela mnoho názorů. Někdo říkal, že je nudná a druhý, že ho bavila a tak jsem se rozhodla, že si ji přečtu...
Můj názor začnu obálkou. Když se tak na ni dívám, přijde mi zvláštní. Podle obálky bych si knihy asi nevšimla. Nejvíc se mi na ní zalíbil ten nadpis:D Na obálce je Styx a stopařský pes, nebo si to spíše jenom myslím.
A teď názor na obsah. Autorům trvalo přes půlku knížky, než se konečně dobelhali k ději. Některé části mi přišly zbytečné, a kdyby tam nebyly nic by se nestalo. Co bych tam právě potřebovala, je vtip. Sem tam se sice nějaký ten humor objevil, ale kdyby ho tam bylo víc nikomu by to neuškodilo. Jak už jsem zmiňovala, začátek (polovina knihy) byl nudný. V druhé části to začalo být napínavé. Will a Chester se dostanou do Podzemí, pak je zase nudný kousek a hrdinové chtějí něco udělat:D. V této části to začne být napínavé, takže pozor… No a pak už je konec. Jste napnutí na pokračování, nebo si knihu přečtete jenom z povinnosti? Já ještě pořád nevím, co si mám myslet:D

Hodnocení:
47%
Bailey

You Might Also Like

0 komentářů