Vánoční putování - Natt

By 15:04

Vánoční putování je z tvorby Abyss a Syki. Je to vánoční výzva, ve které si musíte vybrat, kolik knížek chcete přečíst od 1.12.2011 do 15.1.2012.





Tak jako Kelsí i já jsem si zvolila, že za ten celý měsíc přečtu osm knih, takže mi mé přání splní kůň Magi.










1.kniha: Hraničářův učeň 2 (John Flanagan)
            -****/*****
2.kniha: Erebos-Hra, která zabíjí (Ursula Poznanski)
             -****/*****

I když po dlouhé době tak i já jsem přešla Dědu Mráze. 




3.kniha: Chvíle před koncem (Lauren Oliverová)
            -*****/*****
4.kniha: Roztomilé malé lhářky (Sara Shepardová)
            -*****/*****

Tak i Papa Noel je za mnou!



5.kniha: Město z popela (Cassandra Clareová)
            -*****/*****
6.kniha: Intriky (Anna Godbersenová)
            -*****/*****

Přešla jsem i Jutlombe!




7.kniha: Myši (Gordon Reece)
              -****/*****
8.kniha: Město ze skla (Cassandra Clareová)
                -*****/*****


Dnes jsem dočetla osmou knihu a mé Vánoční putování je dokončeno!

You Might Also Like

0 komentářů