Vánoční putování - Kelsí

By 22:02

Vánoční putování je z tvorby Abyss a Syki. Je to vánoční výzva, ve které si musíte vybrat, kolik knížek chcete přečíst od 1.12.2011 do 15.1.2012.


Já jsem si pro tohle putování vybrala jako počet knih, které chci přečíst 8. A mé přání tak splní kůň Magi.

1.kniha: Město ze skla (Cassandra Clare)
             - *****/*****
2. kniha: Chvíle před koncem (Lauren Oliverová)
              - *****/*****

Úspěšně jsem přešla Dědu Mráze!



3. kniha: Lovkyně snů: Procitnutí (Lisa McMann)
             - ****,*/*****
4. kniha: Upíří deníky: Probuzení (L.J.Smith)

              - **,*/*****

Úspěšně jsem přešla Papa Noëla!

5. kniha: Můj příběh: Titanic (E.E.White)
             - *****/*****
6.kniha: Čarodějnice z Hex Hall (R. Hawkins)
             - *****/*****


Úspěšně jsem přešla Jutlombe!

7. kniha: Letopisy Narnie: Čarodějův synovec (C.S.Lewis)
              - ****/*****
8. kniha: Jezdci časem (Alex Scarrow)
              - ***,*/*****

Přečetla jsem 8 knih a úspěšně došla k Magimu! Huráá :D

You Might Also Like

0 komentářů