Andělé: Pád (Lauren Kate)

By 16:02


Anotace: Některým andělům je souzen Pád... Na Danielu Grigorim je něco bolestně povědomého. Ten záhadný, odtažitý chlapec upoutal pozornost Luce Priceové, už když ho viděla poprvé – v první den jejího pobytu v internátní škole pro problémové mladistvé. Ve škole, kde jsou zakázané mobilní telefony, všichni ostatní studenti jsou divní a každý krok sledují bezpečnostní kamery, znamená Daniel pro Luce jediný světlý bod. A přestože on s ní očividně nechce mít nic společného – a dává to jasně najevo –, něco ji k němu přitahuje jako můru plamen svíčky. Luce musí zjistit, co se Daniel tak zoufale snaží utajit... i kdyby ji to mělo zabít.



 _________________________________


Můj názor: Tuto knihu jsem dostala ke svátku od svých rodičů. Zaujala mě na ní hlavně obálka, ale lákavá je i anotace.
Místo, kde se děj knihy odehrává mě velice překvapilo. Toto je moje první knížka, ve které jsou hlavní postavy v polepšovně. Celá kniha je popsána z pohledu Luce, která nastoupí do polepšovny měsíc po začátku školního roku. Luce mi přijde taková zvláštní, nebo spíše otravná. Když dáme stranou Luce, máme tam samé "nezajímavé" postavy. Nejvíce jsem si oblíbila Penn, protože je taková pohodová, chytrá a prostě nejlepší.
Knihu jsem měla přečtenou za pět dní, protože jsem se místy nudila. Ale na začátku mě navnadila ta první kapitola. Ta se mi opravdu líbila. Škoda, že kniha není takto napsaná celá. Autorka v knize popisovala nějaké věci, které se mi zdály zbytečné, protože se v knize stejně už znovu neobjevily. Tím se hodně zdrželo to nejdůležitější. Do knihy jsem se pořádně začetla až ke konci, kde už se začínalo dít něco pořádného. Kniha skončila v tom nejzajímavějším, takže si budu chtít přečíst i pokračování.
Takže když to celé shrnu. Něco opravdu zajímavého se dozvíme až v posledních kapitolách. Hlavní hrdinové, Luce a Daniel, jsou do sebe zamilovaní, ale ví to jenom jeden:). Sice jsem se občas nudila, ale jinak mě kniha celkem bavila. Tak ale ten nudný děj vyrovná zase obálka, která je opravdu hezká.
Hodnocení: 80%

Bailey

You Might Also Like

2 komentářů