Andělé: Pád (Lauren Kate)

By 9:42

Anotace: Některým andělům je souzen Pád... Na Danielu Grigorim je něco bolestně povědomého. Ten záhadný, odtažitý chlapec upoutal pozornost Luce Priceové, už když ho viděla poprvé - v první den jejího pobytu v internátní škole pro problémové mladistvé. Ve škole, kde jsou zakázané mobilní telefony, všichni ostatní studenti jsou divní a každý krok sledují bezpečnostní kamery, znamená Daniel pro Luce jediný světlý bod. A přestože on s ní očividně nechce mít nic společného - a dává to jasně najevo -, něco ji k němu přitahuje jako můru plamen svíčky. Luce musí zjistit, co se Daniel tak zoufale snaží utajit... i kdyby ji to mělo zabít.




_________________________________


Můj názor: Při kupování téhle knihy jsem měla smíšené pocity, protože někdo na tuhle knihu nedal dopustit a jiný říkal, že je nic moc. Nakonec jsem si ji ale koupila, protože zvítězila zvědavost, a také krásná obálka, i když ten nápis na ní je opravdu hodně kýčovitý.
Příběh jako takový není až tak špatný, ale vadilo mi, že v téhle knize byl (jako v poslední době všude..) milostný trojúhelník a hlavní hrdinka nevěděla, koho si vybrat. Musím ale přiznat, že prostředí, ve kterém se příběh odehrával je naprosto neokoukané a originální. Z toho mám pořád ještě teď velkou radost, protože přiznejme.. příběhy knih jsou teď hodně podobné, ale nechci tady někoho urazit, že kopíruje. No a jestli někdo četl v poslední době knihu, ve které se příběh odehrává v polepšovně, tak ať mi dá vědět:D
Na knize mě také potěšilo, že kniha nebyla jen typicky nadpřirozená, ale že se příběh odehrával v lidském světě. Bohužel, tímhle moje chvála končí..
Hodně mi vadí, že v knize se skoro nic neděje, jen samé "achich ouvej" a celý příběh se vlastně nakonec shrne do dvou posledních kapitol, které jsou navíc tak krátké, což jsem trošku nepochytila, protože zbytek kapitol v knize byl hodně dlouhý. Ovšem Lauren Kate dokázala i v tom minimu děje čtenáře upoutat.
Takže když to shrnu: Druhý díl si přečtu, ale spíše ze zvědavosti než z nějaké "touhy".

Hodnocení:
78%
Kelsí

You Might Also Like

0 komentářů