Můj příběh: Titanic (Ellen Emerson White)

By 14:23

Anotace: V knihách nové edice Můj příběh si mohou čtenáři přečíst fiktivní deníky svých vrstevníků, kteří právě procházejí zlomovými okamžiky života. Jejich osudy se odehrávají na pozadí událostí, které vstoupily do světových dějin. První kniha nazvaná Titanic je deníkem Margaret Anne, která sní o tom, že jednoho dne opustí sirotčinec a vydá se do světa. Nemůže uvěřit svému štěstí, když si ji bohatá paní Carstairsová vybere jako doprovod na cestě do New Yorku – na palubě obrovského parníku Titanic...
_________________________________


Můj názor: Všichni určitě znáte tu proslulou loď, Titanic, který se po srážce s ledovcem potopil. A všichni znáte příběh Jacka a Rose, který je s Titanicem spojován. To je právě ten důvod, proč jsem si knihu přála. Pořád se všude ve spojitosti s Titanicem omíjí příběh Jacka a Rose, ale já se chtěl na Titanic podívat i s jiné stránky. A proto jsem šáhla právě po této knize.
Margaret, třináctiletá dívka, se z chudobince dostala na Titanic jako doprovod bohaté paní. Je nadšená, ale později zjistí, že se vydala na plavbu smrti.
Kniha je psána jako deník Margaret, který dokáže vtáhnout do děje. Můžu s čistým svědomým říct, že jsem z této knížky opravdu nadšená. Konečně jsem se o Titanicu dozvěděla něco víc, než jen to, že byl největší a témeř nepotopitelný. Na knihu jsem se hodně těšila, hodně jsem od ní očekávala, ale přitom jsem se i bála, že mě zklame. Naštěstí nezklamala, já se do ní začetla a přelouskala jsem ji za necelé dvě hodiny. Je to opravdu smutný příběh, místy jsem i brečela, a zapůsobý opravdu na každého. Další plus knihy je, že na konci jsou fotky, které s Titanicem souvisí a datová přímka. A i když obálka na první pohled moc nezaujme, určitě za koupi a přečtení tahle kniha stojí. Není to fantasy, kterou teď v poslední době čtu nejvíce, ale mnohdy je skutečný příběh lepší, než smyšlené země a nadpřirozené bytosti.

Hodnocení: 99%
Kelsí

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Je zajímavý si přečíst takovýto názor na tuhle knihu. Mě se třeba nelíbila, ani jsem ji nedočetla, ale je to asi o vkusu. Možná, že jednou, až se mi bude chtít, si ji konečně pořádně přečtu. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Knihy z téhle oblasti asi o vkusu opravdu jsou. Mě to bavilo asi proto, že zrovna o Titanic se zajímám.:)) A když už jsi ji začala číst, dočti ji, bylo by škoda ji nechat rozečtenou:D
    Kelsí

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem tuhle knížku četla,potom znovu a zase znovu.
    Moc se mi líbila! V téhle řadě vyšly ještě knížky Pompeje a Egyptská princezna,které jsou stejně krásné jako tahle...
    P.S.: A o Titanik se taky zajímám! :D

    OdpovědětVymazat