Nástroje smrti: Město z popela (Cassandra Clare)

By 15:52

Anotace: Pokračování dobrodružného příběhu Město z kostí Clary Frayová si toužebně přeje, aby se její život zase vrátil do normálních kolejí. Ale co je vlastně normální, když jste lovec stínů, zabíjíte démony, vaše matka je v kómatu způsobeném kouzlem a vy najednou vidíte vlkodlaky, upíry a víly? Kdyby se Clary obrátila ke světu lovců stínů zády, mohla by trávit víc času se svým nejlepším kamarádem Simonem, ze kterého se postupně stává něco víc než jen kamarád. Lovci stínů ji však nehodlají nechat odejít, obzvláště její pohledný, avšak nesnesitelný znovunalezený bratr Jace. Navíc jediný způsob, jak by mohla Clary pomoci své matce, je najít Valentýna, ničemného a nejspíš šíleného lovce stínů, který je zároveň jejím otcem. V druhém díle napínavé trilogie autorka vtáhne čtenáře zpět do temných spárů newyorského podsvěta, kde láska vždy znamená nebezpečí a moc s sebou přináší smrtonosné pokušení.



_________________________________


Můj názor: Jelikož na tuto knihu už napsala hodnocení Kelsí, tak to moje bude hodně podobné. Ve všem s ní naprosto souhlasím a máme stejný názor.
Nejdříve vám řeknu co mě na knize vadilo. Nevím proč, ale už mě začínalo nudit jak se Clary nemohla rozhodnou s kým vlastně bude chodit. Naštěstí se to ke konci tak trochu vyřešilo.
Další věcí jsou strašně dlouhé odstavce. Jelikož byl příběh, dalo by se říct vyprávěn z více pohledů, bylo pro mě docela chaotické se v celé knize zorientovat. No ale to je jen asi můj názor.
Příběh začíná velice klidně a nic se tam nedějě. Místy mě to lákalo přeskočit pár stránek, ale nakonec jsem odolala. No přece jen se dočkáme, a začíná se dít něco co nás pohltí zcela do příběhu. Autorka nejde rovnou na věc a všechno se děje postupně. Konec byl úžasný. Odkrývají se nám tady informace o kterých jsme dosud nevěděli a já jsem byla někdy překvapená. Jako každý, tak i já si představuji co by se mohlo dít dál, ale tohle jsem tak trochu nečekala.
Obálka je úchvatná. Jsem ráda, že konečně zanechali původní a nevytvořili nějakou novou jako to bylo u prvního dílu. Když se tak dívám jak mi ty dvě knihy leží vedle sebe, tak se ty obaly k sobě prostě nehodí.
Ti kdo jste ještě nečetli ani první díl, tak neváhejte a kupte si ho. I když nemám ještě přečtený třetí díl (už se ale na mě usmívá z poličky) troufám si tvrdit, že je to skvělá série a rozhodně ji všem doporučuji.

Hodnocení:
98%

Natt

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Mě se tahle knížka taky líbila, ale ještě jsem se neodhodlala k přečetní dalšího dílu, snad to brzo napravím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem právě před chvíli dočetla třetí díl...rozhodně moc dlouho nečekej...třetí díl je snad nejlepší..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem četla všechny Nástroje smrtí.. tedy 1,2 i 3 díl. Líbili se mi všechny díly, hltala jsem každé písmenko z té knihy! :) Cassandra Clareová je moje nejoblíbenější spisovatlka! :)

    OdpovědětVymazat