Měsíční oko (Libba Bray)

By 9:47

Anotace: Mnohavrstevný, ambiciózní román spojující historii, romanci, napětí, humor a magii v dokonalém celku, který ocení široké spektrum čtenářek, nejen těch dospívajících. Tajemný příběh z viktoriánské Anglie se odehrává na dívčí škole, kam po záhadné matčině smrti přijíždí z Indie šestnáctiletá Gemma Doyleová, aby se zde naučila vybraným způsobům. Musí se vyrovnat nejen s lekcemi francouzštiny a tance, ale i s nevraživostí ostatních dívek, která se však promění v přátelství doslova na život a na smrt, když Gemma objeví své skryté schopnosti. Záhadná Gemma, odvážná Felicity, chytrá Ann a krásná Pippa vytvoří nerozlučnou čtveřici, chtějí si splnit své sny a zároveň odhalit tajemství strašidelné školy. Gemma však zároveň odhalí i věci, které by nejraději nevěděla...

_________________________________



Můj názor: Další kniha z období Viktoriánské anglie. S touhle tématikou se v dnešní době setkáváme už poměrně hodně, ale i tak má každý příběh něco do sebe. Musím tuhle knihu pochválit hlavně za to, že tam bylo vystupování osob popsáno tak, jako by se kniha ve viktoriánské anglii odehrávala. Nezdraví se tu "Ahoj" jako u Stefanových deníků atd.
Musím uznat, že autorka měla velice originální nápad, bohužel ale nepřišla na to, jak ho úplně prodat.
Kniha mi na začátku přišla jako směska deseti věcí naráz a žádné pořádné a proto jsem v průběhu četby četla i jiné knihy. Nakonec jsem se ale odhodlala a řekla si, že to prostě musím dočíst a že nic není tak strašné, jak se zdá a musím říct, že jsem udělala dobře. Po nepříliš zajímavém začátku, děj na konci knihy dostal zajímavý spád a nakonec se mi to i líbilo. Ale mám tu ještě jednu výtku. Je to sice věc názoru, ale.. vadilo mi, že kniha měla strašně dlouhé kapitoly. A já dloudé kapitoly prostě ráda nemám. A myslím si, že nejsem jediná.
Ale opravdu poslední bod patří pochvale. A to konkrétně obálky. Obálka je sice trochu strašidelná, ale ke knize se hodí skvěle, takže se si opravdu moc líbí:)
Hodnocení: 72%
Kelsí

You Might Also Like

0 komentářů