Kronika prokletých zaklínačů: Nádherné bytosti (Kami Garciová & Margaret Stohlová)

By 21:19


Kronika


Anotace: Ethan žije v městečku Gatlin v Jižní Karolíně celý život, stejně jako celé generace jeho rodiny. A jedno ví bezpečně - tady se nikdy nic nemění, nikdy se nic neděje. Pak se však objeví Lena Duchannesová a najednou není nic takové, jako bylo dřív. Ethan postupně zjišťuje, že výstřední, zvláštní, nešťastná a nesmírně přitažlivá Lena je z rodiny mocných Zaklínačů a o jejích šestnáctých narozeninách na ni má dopadnout kletba - kletba, která ohrožuje její život. Lenu a Ethana však k sobě váže hlubší pouto, než kterýkoli z nich tuší, a Ethan je možná Leninou jedinou nadějí.

~~~

Můj názor: Knihu psali dvě autorky (Kami Garciová a Margaret Stohlová), což mi přijde netradiční a je to určitě velmi pozoruhodné...
Děj je čtivý, napínavý a zajímavý. Příběh popisuje téměř půl roku Ethanova života, proto má kniha přes 500 stran.
Hned v úvodu knihy se seznamujeme s lidmi, který v Gaitlinu žijí a s nimiž se setkáváme během celého příběhu.
Části, kdy se Ethan s Lenou "vraceli" do minulosti byly zajímavé, protože v jednu chvíli tito hrdinové ocitli někde v minulosti a pak byli jako zázrakem zpět v Gaitlinu.
U některých knížek mi vadí neustálé protahování děje, tady měl děj svižný spád.
Hlavními hrdiny knihy nejsou upíři ani andělé, ale zaklínači.
V knize pozorujeme lásku mezi Ethanem a Lenou. Také v ní najdeme vtip a slang.
Nejvíce mi vadilo, že si Lena skoro pořád stěžovala na to, jak nechce být zaklínačka a jak nemůže být s Ethanem. Ale zase se mi líbilo, jak je nevyzpytatelná, nevíte co udělá nebo jak se zachová...
Knihu jsem si vybrala spíše kvůli obálce, která je vážně hezká a to jsou další body pro knihu...
Kniha je určena spíše pro oddechové čtení.

Hodnocení:
85%
Bailey

You Might Also Like

0 komentářů