Kouzelná knihovnička - Natt

By 19:07

 
Má knihovna je už poměrně starší, ale já jsem s ní spokojená.Jak můžete sami vidět je docela prázdná.Kupovat knihy jsem si začala až tento nebo minulý rok a pár knih mi tam přibylo.Asi dva měsíce jsem si žadnou  nekoupila a jde to poznat.(Věřte, že už by tam bylo asi o deset knih více, bohužel mi došly finance a já jsem musela šetřit).Doufám, že se časem moje knihovnička pořádně rozroste.(Tipuji, že už po Vánocích by mi mohlo hodně knih přibýt).Ještě se předem omlouvám za špatnou kvalitu fotek.No teď už k jednotlivím poličkám..:)


Tak jako Kelsí i já jsem si svou knihovničku rozdělila na určité části a hlavně podle žánrů.A asi tak po hodině přemýšlení jsem se dobrala k tomuto výsledku:
1.polička: Encyklopedie
2.polička: Romány
3.polička: Fantasy 
4.polička: Série 
5.polička: Mé úplně první knihy.Mezi ně patří především Blytonová a Brezina.










Takže, vyfotila jsem si jenom tři moje nejoblíbenější poličky (ty ostatní by vás asi nezajímali).Má první polička je má  nejlepší.Tady mám totiž všechny moje knihy, které si ze všeho nejraději přečtu a asi mě ze všeho nejvíce baví.V budoucnu bych si chtěla dokoupit ostatní díly Podzemí, Nástrojů smrti a Smečky (samozřejmě je toho víc).

Má druhá polička obsahuje romány.Především chi aby se stále zvětšovala.Na fantasy to sice nemá, ale jsou to knihy u kterých se odreagujete a odpočinete.A trocha romantiky nikdy neuškodí...:)

Á konečně tady máme moji poslední poličku.Tady jsem umístila svoje kompletní série.(dříve byli v boxech, ale mým malým sestřenkám spadly a nakřuply se.No a jak jsem ty knihy vytahovala postupně to prasklo celé.Ale jsou to jenom malé děti a to se stává)
Ještě nevím co bych si tady chtěla dokoupit, asi jenom zbývající tři díly Harryho Pottera.

Tak a to je asi všechno.Jako všichni ostatní "majitelé svých knihoven" tak i já doufám, že se vám moje knihovna líbí.Aspoň jsem se konečně mohla pochlubit Kelsí a Bailey, které ještě mou knihovnu nikdy neviděli a samozřejmě i vám..:)

You Might Also Like

1 komentářů