Kouzelná knihovnička - Kelsí

By 17:45


Ještě než začnu s jednotlivými poličkami, chtěla bych upozornit, že knihovničku mám poměrně novou. Knihy jsem si začala kupovat zhruba před rokem, ale to bylo ještě v malé míře. Dneska když jdu do knihkupectví, odcházím minimálně se dvěma knihami. Teď už ale ke knihovničce..
Nejdřív jsem nevěděla, jak si mám knihy rozdělit do poliček a nakonec jsem se dopracovala k tomuhle rozdělení:

1. - 2. polička: fantasy
3. polička: romány
4. polička: Sice jen jedna knihy, ale více svých věcí..
5. polička: Knížky z dětství. Blytonová, McCombienová..
                                                                          

V první poličce mám svoje nejoblíbenější knížky. Vedle knížek si můžete všimnout rámečku, ve kterém mám logo mého nejoblíbenějšího hokejového týmu (už jsem říkala, že hokej miluju? :D) -Podle mě knihovničky bez vlastních věcí vypadají moc neosobně :)

Ve druhé poličce mám dalšé fantasy, které už se do první poličky nevešlo. A Harry Potter, který u mě v knihovničce nesmí chybět! :) - A sněhulák od Natt.

No a poslední, co je k vidění je polička s románama. I když to není fantasy, mám tuhle poličku moc ráda. A můžu říct, že o Vánocích se pořádně rozroste! :)

Další dvě poličcky jsem nefotila, protože tam nic zajímavého není. Na závěr vám ale ještě něco prozradím :) Moje knihovnička má ještě jednu část. Nyní ji ale "obývá" pouze atlas, ale věřím, že už po Vánocích ji nafotím, protože v ní něco bude :)
Doufám, že se vám moje knihovnička líbí, a že se s námi podělíte i o ty svoje :)

You Might Also Like

0 komentářů