Kouzelná knihovnička - Bailey

By 21:17

a
Tak toto je moje knihovnička. Je poměrně malá, protože jsem si knihy začala kupovat až letos a v minulém roce. A taky proto, že jsem se přestěhovala do nového pokoje, takže většina mých knih z dětství zůstala v knihovně mé mladší sestry. Ale hodlám si postupně knihy přenášet do téhle knihovničky.
Teď vás seznámím s poličkami(od spodu):
 1.půl polička vpravo - upíři
2. půl polička vlevo - romány a Pán Prstenu
3.půl polička vravo - Percy Jackson a Smečka
4.půl polička vlevo - zase upíři a Pád
5. půl polička vpravo - Harry Potter
6.půl polička vlevo - nadpřirozeno

A tady jsou moje oblíbené poličky. Zatím tady jsou jenom fantasy knížky, ale chystám se dokoupit si i nějaké romány. (Oblíbené poličky jsou seřazeny podle oblíbenosti :D)
1. půl polička
Kouzelníci a čarodějky krátce řečeno svět Harryho Pottera.
2. půl polička
Polobůh Percy Jackson a Smečka nesmí mezi mými oblíbenými knížkami chybět.
3. půl polička
Tady najdeme Kroniku prokletých zaklínačů a sérii Nasmrtelní.
4.půl polička
Proč Škola Noci? Do pátého dílu mě to bavilo, ale od šestého dílu je to blbost. Zatím ale převažují ty lepší díly, takže ji sem zatím ještě řadím. A je tu ještě Pád, ten je celkem zajímavý.

You Might Also Like

0 komentářů