Knihy za měsíc listopad - Natt

By 18:51

Ach jo, ten listopad ale utekl a ke všemu to zrovna nebyl štědrý měsíc.


Erebos-Hra která zabíjí: Opravdu jsem ráda, že jsem si nakonec o tuto knihu požádala.Myslela jsem, že mě  příběh ničím nezaujme ale očividně jsem se spletla.Jak jde na obrázku vidět mám ji rozečtenou a během dneška ji dočtu a zítra nebo v neděli můžete očekávat recenzi.Víc vám zatím neprozradím počkejte si na zítřek..:) Děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku!

Čísla-Na útěku: Tak Čísla už jsou přečteny a recenze už dávno napsána.Opravdu originální a záživná kniha.Už se nemůžu dočkat jak si přečtu druhý díl, který je tentokrát z pohledu někoho jiného.Tentokrát děkuji nakladatelství Egmont za poskytnutí recenzního výtisku!

No už se těším na prosinec.To bude teprve něco.Na mém seznamu knih, které si chci koupit na Vánoce je už přes 21 knih.A už chci vidět vaše knihy, kterými jste se o Vánocíh potěšily.Snad to brzy uteče..:)

You Might Also Like

0 komentářů