Inkarceron (Catherine Fisher)

By 16:35

Anotace: Oceněná kniha pro mládež na pomezí fantasy a thrilleru. Sedmnáctiletý Finn denně bojuje o život v Inkarceronu, obrovském vězení, které má vlastní inteligenci a krutě s ní střeží tisíce vězňů. Finn si je díky znamení na ruce jist, že se zde nenarodil jako ostatní, ale přišel Zvenčí. Claudia je dcerou Správce Inkarceronu a má se vdávat; nenáviděný princ jí byl nastrčen mocichtivou královnou. Panuje totiž navenek středověká Doba - supermoderní svět se zastavil a dobrovolně se zbavil vší techniky v zájmu míru. Claudia i Finn jsou vězni svých světů - jenže vše se změní, když naleznou křišťálový klíč, který jim umožní spolu komunikovat

_________________________________


 
Můj názor: Tuhle knihu ani nevím, proč jsem si ji koupila, ale teď je moje, a to je hlavní!
Ze začátku jsem musela s knihou trošku bojovat, protože kapitoly byly zdlouhavé a přiznejme si to.. i nudné. Postupem času jsem ale knize přišla na chuť, a jsem opravdu ráda, že jsem ji dočetla.
Kniha byla opravdu zajímavá i dobrodružná. Ale nebyla to žádná "oddechovka". Postupem času kniha dostala jistý smysl, děj a také docela nečekaný spád. No a konečný závěr knihy.. no wow, prostě bezva!:) - Máme se na co těšit, chystá se film!:)
Obálka knihy se mi moc nelíbí, ale tak vyžehlili si to u mě obálkou druhého dílu, která je neskutečně krásná. No a když už jsme u toho druhého dílu, už je koupený, ale jako dárek o ségry na Vánoce. Ale já si počkám, protože teď toho mám na čtení opravdu hodně.:)

Hodnocení
: 92%

Kelsí

You Might Also Like

0 komentářů