Čarodějnice z Hex Hall (Rachel Hawkins)

By 12:35

Anotace: Sophie Mercerová je čarodějka. Jenže její kouzla většinou skončí katastrofou a její poslední šancí je Hex Hall, elitní nápravné zařízení pro adolescenty Prodigia, tedy pro čarodějky, kouzelníky a řádku dalších bytostí. Sophie se už během prvního dne podaří dosáhnout prvních výsledků: získá tři mocné nepřítelkyně, zakouká se do přitažlivého kouzelníka a dostane novou spolubydlící, jedinou upírku na škole. Vedle (ne)obyčejných školních starostí bude Sophie muset čelit i zlovolné síle, která začala útočit na studenty Hecate Hall…
_________________________________


Můj názor: Sophie je čarodějnice. Nastupuje na novou školu, na Hecate Hall. Již první den si stihne znepřátelit tři temné čarodějnice, zamilovat se do školního frajírka Archera a na pokoji je s jedinou upírkou na škole. A aby toho nebylo málo, na Hecate někdo začíná vraždit temné čerodějnice.
Musím říct, že námět je celkem jednoduchý, ale je hodně čtivý a naprosto vtáhne do děje. Já jsem od knihy čekala opravdu hodně, a kdybych řekla, že mě zklamala, lhala bych. Naprosto jsem si tuhle knihu zamilovala. A nejenom knihu.. Sophie mi padla do oka hned nazačátku. Má smysl pro humor a rozhodně se s ní nenudíte. A jelikož mám takovou úchylku, zamilovávat si v knihách frajírky, ani tady tomu nebylo opakem. Neskutečně jsem si oblíbila Archera (Jaci, máš konkurenci:D). I když se chová divně a nakonec se z něho vyklube pěknej záporák, já jsem si ho prostě zamilovala a myslím, že není až tak špatný, jenom v něm to dobro najít. Ale nejvíce se mi zalíbilo místo, kde se kniha odehrává. Miluji staré anglické školy, z kterých jde cítit takový ten závan tajemství. A příroda, která se kolem Hecate Hall rozprostírá je taktéž okouzlující.
Jak už jsem zmiňovala, kniha je opravdu záživná a já jsem nestačila poulit oči, jakých zvratů se tam dotalo. A jestli si říkáte, že se tolik děje do téhle méněstránkové knihy nemohlo vejít, jednoduše si ji přečtěte. Sami pak můžete posoudit. Ale já za sebe říkám, že se tam toho vlezlo opravdu hodně (taky mě to překvapilo) a vůbec to nebylo uspěchané a mělo to hlavu a patu.

Hodnocení:
98,5%

Kelsí

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Souhlasím s tebou, děj je sice jednoduchý, ale opravdu čtivý a zábavný. Jen Archera jsem si nedokázala pořádně oblíbit. Sympatický mi byl, ale to je asi tak všechno. Mně se zase dost líbil Cal, i když v knize až tak mockrát nevystupoval. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Recenzi číst nebudu! To jsem se zapřísáhla už u Kath :D, že si jí přečtu, až si knížku koupím, ale už je objednaná, takže je to jenom otázka času :D

    OdpovědětVymazat