Percy Jackson: Poslední z bohů (Rick Riordan)

By 20:54

Anotace: Jmenuji se Percy Jackson… Blíží se mé šestnácté narozeniny. V Táboře polokrevných však nechystáme oslavy, nýbrž výpravu do války. A místo blahopřání jsem si vyslechl dávné temné proroctví, které mi všichni tak dlouho tajili. Bitva, která může znamenat konec světa, začne docela nevinně, když mi přistane na kapotě auta bájný kůň Pegas… Ukáže se konečně, kdo stojí na straně dobra a kdo se přidal k vládci temnot? Kdo válku nepřežije a kdo z ní vyjde jako hrdina? Zápas o zachování civilizace začíná!

~~~
 
Můj názor: Percy už končí? To jsem si řekla těsně po dočtení tohoto dílu. Zdá se mi to jako by jsem včera teprve četla první díl. Já vím bude druhá série, ale je to k neuvěření, že jsem právě před malou chvilkou dočetla poslední díl. Jde vidět jak ten čas letí. Ale je to škoda. Mám tento příběh a hrdiny ráda a nerada se s nimi loučím.
Takže, co bych tak mohla říct k této knize. Po přečtení asi pěti kapitol, mi vadilo Percyho chování. Prostě se mi netrefil do noty. Později to přeci byl můj oblíbený hrdina. V některých situacích se choval chaoticky, nerozvážne a zbrkle. Tady v tomto ději se dokážete přesně vcítit do každé situace. Můžeme tu najít lásku, zradu, tajemství a hlavně přátelství, které je hodně silné. Nádherně je popsána velká bitva. Každý detail či situace jsou opravdu zajímavé. Na této knize se mi strašně líbí, že příběh je vyprávěn s vtipem a dodává knize šmrnc. I Lukova minulost vše zpestřila. Konec byl opravdu překvapivý. Myslím, že to nikdo nečekal. No se mnou to zacloumalo a nevěděla jsem zda je to vůbec pravda a musela jsem si danou stránku dvakrát přečíst. Tato kniha vás rozhodně nudit nebude.
Kniha se čte velmi lehce a za den jsem ji měla přečtenou. Rickovo psaní vás chytí a už vás nepustí takže opravdu nechcete knihu odložit dokud nebude přečtená. No a pokud jste ji nečetli a rodiče vám ji nechtějí koupit tak vám povím, že je to i vlastně vzdělávací kniha. Díky ní znám všechny řecké bohy a příšery, které jsme minulý rok potřebovali. Takže nečekejte a kupte si ji. Opravdu vám ji doporučuji. Jinak přijdete o hodně věcí a hlavně o skvělý příběh.

Hodnocení:
98%
Natt

You Might Also Like

0 komentářů