Knihy za září - Kelsí

By 18:05


Měsíční oko jsem si objednala z beletrie. Knihy byla ve slevě a taka jsem neváhala. I když to není trhák, rozhodně to za přečtení stojí.:)
Roztomile malé lhářky jsem si nechala koupit od sestry když jela do Prahy. Teď už nedočkavě čekám na díl druhý!:)
Dvě zrcadla jsem získala jako recenzák od nakladatelství Host.-Ještě jednou děkuji!
Vzpouru jsem si taktéž nechala koupit od sestry v Praze. Zhltla jsem ji za dva dny a už jen čekám na další díl.
Město z popela a Město ze skla byly také v balíčku z beletrie. Je to prostě úžasná série!:)
Hunger games 1, je také kniha z beletrie. Nalákali mně na ni hlavně úžasné recenze a tak jsem neodolala. A můžu k tomu říct jen jedno: wáu!
Hunger games 2, je recenzák od Fragmentu a právě ho čtu. Je stejně skvělý jako první díl. -Děkuji nakladatelství Fragment.

You Might Also Like

0 komentářů