Knihy za říjen - Kelsí

By 19:15


Pád - Koupila jsem si ho na Vaňkovce. Nalákala mě obálka, ale i když kniha nebyla stoprocentní, nemůžu říct, že bych její koupi litovala.
Inkarceron - No tak u téhle knihy ani pořádně nevím, proč jsem si ji koupila, protože jsem si za ty peníze chtěla koupit knihu jinou, ale tahle mi přišla pod ruku první a teď je prostě moje:D Nojo. To dělá to prostředí knihkupectví plné knih:D Kniha je taky z Vaňkovky. Právě jsem ji dočetla a brzy se dočkáte mého názoru, ale bude převážně pozitivní, takže je nakonec dobře, že jsem si tuhle knihu koupila.
Hunger games 3 - Je to povinnost, přečíst si tohle fenomenální zakončení jedné z nejlepších sérií téhle doby! Děkuji Fragmentu za poskytnutí recenzního výtisku.:)

Jak málo, já vím, ale v listopadu toho bude ještě míň, možná nic. Mám doma pěknou kopku knih, které čekají, až je přečtu, ale prosinec. Fíha, to bude teprve něco!:P (taky tak milujete vánoce?:D)

You Might Also Like

0 komentářů